ویژه برنامه‌های رادیو ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

تهران (پانا) - به روایتی سیزدهم جمادی الاول، شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را به این شرح تقدیم می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های رادیو ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

«باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی و اتحاد ملی با موسیقی‌ها و نواهای آیینی۱۶ و ۱۷ آذر ماه با اجرای مریم نشیبا وبه تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت 15:00 پخش می‌شود.

«خانه دوست اینجاست» در همان تاریخ ، با موضوع ویژگی‌های اخلاقی آن حضرت در زندگی و با الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت زهرا(س) به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای مینا صفایی و مرتضی جوادی بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می‌شود.

«اشکی بر آستان زهرا» پخش مداحی است که چهارشنبه شنبه ۱۶ آذر ساعت 20:00 پخش می‌شود.

«چهل حدیث » بررسی احادیث حضرت محمد(ص) در خصوص حضرت زهرا(س) است و ۱۶ آذر ساعت 20:30 پخش می‌شود.

«زیر نور ماه» نیز در شب شهادت حضرت فاطمه (س) به بررسی یکی از اسماء حضرت فاطمه (س) به نام صدیقه می‌پردازد، این برنامه ساعت 22:00 پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو»، مستندی است در خصوص اولین موسس حوزه علمیه خواهران در اصفهان که ساعت ۲۳:۲۵ و تکرار آن پنج شنبه ۱۷ آذر ساعت ۰۳:۳۰پخش می‌شود.

«سرچشمه» با موضوع نقش جایگاه ایشان به عنوان مادر و همسر در خانواده ساعت ۰۴:۰۰پخش می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه دیگری است که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به تهیه کنندگی حسین معصومی و با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و اجرای یاسر دعاگو و مینا صفایی پنج شنبه 17 آذر ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و ای ام ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار