مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

امتحانات شبه‌نهایی برای ارتقای علمی دانش‌آموزان است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، برگزاری امتحانات شبه نهایی را، راهی برای ارتقای علمی دانش‌آموزان خواند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات شبه‌نهایی برای ارتقای علمی دانش‌آموزان است

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در مراسم برگزاری امتحانات شبه‌نهایی ضمن تقدیر از معاونت آموزش متوسطه اظهار کرد: این آزمون‌ها در راستای اجرای سند تحول بنیادین، ارتقا علمی و آمادگی دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه دوم نظری، برای شرکت در امتحانات نهایی خردادماه 1402 و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون یاد شده برای دانش آموز پایه دوازدهم پیش بینی شده است که تحلیل و نتایج آن در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

ایمانی خاطرنشان کرد: توسعه برنامه‌های کمی و کیفی در راستای ارتقا دانش و مهارت دانش آموزان برای شرکت فعال در امتحانات نهایی و آزمون سراسری با رویکرد علمی و هدفمند در دستور کار آموزش و پرورش است و از همه ظرفیت‌ها در تحقق این مهم بهره گرفته می‌شود.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، اظهار امیداوری کرد: با تحقق برنامه‌های تدوینی و عملی شدن راهبردهای هدفگذاری شده که بر استفاده حداکثری از منابع و ظرفیت‌ها متمرکز است شاهد دستاوردهای خوبی در راستای عدالت آموزشی و ارتقا جایگاه ناحیه در سطح استان باشیم.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار