معلم نمونه کشوری:

«استیم» یک روش عالی برای افزایش روحیه کاوشگری در دانش آموزان است

قرچک(پانا)- کارگاه دانش‌افزایی دبیران به روش steam با همکاری آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در مدرسه ارشاد این شهرستان با هدف آشنایی دانش آموزان با مباحث علمی پیرامون خود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
«استیم» یک روش عالی برای افزایش روحیه کاوشگری در دانش آموزان است

کارگاه دانش‌افزایی با حضور روح‌الله فراهانی معاون آموزش متوسطه، حسین باقری کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد و دبیران متوسطه اول در رشته علوم تجربی و ریاضی در دبیرستان ارشاد با تدریس عبدالرضا شیرکوند، معلم نمونه کشوری برگزار شد.

عبدالرضا شیرکوند، معلم نمونه کشوری در خصوص روش Steam که مبتنی بر دروس ریاضیات، علوم و هنر است، بیان کرد: این روش نوعی ترکیب تلفیقی است و چیزی که این روش را از دیگر روش‌های تلفیقی متمایز می‌کند جهت‌گیری آن برای درهم‌آمیزی هدفمند کار و آموزش است.

وی در ادامه اظهار کرد: به همین سبب دو عنصر مهندسی و فناوری در کنار علوم و ریاضیات قرار می‌گیرد، تا کودکان و نوجوانان از مسیر مبانی و مفاهیم نظری به شگفتی‌ها و پیچیدگی‌های زندگی صنعتی متصل شوند و در آنان احساسی ایجاد شود که گویی ریاضیات و علوم با زندگی روزانه‌شان آمیخته شده است.

شیرکوند در خصوص برگزاری این کارگاه برای معلمان گفت: در این کارگاه دبیران آموزش یافتند که چگونه به دانش آموزان کمک کنند تا با کاوشگری، به ارائه راه حل برای چالش‌های مطرح شده پاسخگو باشند.

وی در پایان افزود: در این کارگاه آموزشی دو مدل آموزش استیم با اجرای یک سوال ابزار محور و ساخت مدل ریاضی برای معلمین آموزش داده شد.

دانش آموز خبرنگار: آیسان عباسی‌وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار