امام جمعه، کاشمر: 

شهید مدرس، الگوی تمام عیار بود

بسیج قائله اغتشاشات را جمع خواهد کرد

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در محل سالن اجتماعات آرامگاه شهید مدرس (ره) برگزار شد، گفت شهید آیت‌الله مدرس (ره) الگوی تمام عیار بود. انتخاب روز مجلس در روز شهادت ایشان کاری بسیار بجا و مثبتی بود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شهید مدرس، الگوی تمام عیار بود

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: امام فرمود بسیج لشگر مخلص خداست و این لشکر برای انسجام و چارچوب نظام است، بسیج مخلص است و بدنه ملت است که هرجا مسئولان کم بیاورند در میدان های نظامی، علمی، فرهنگی و… خالصانه حضور پیدا می کند که این نشان از کیفیت کار بسیج است و بسیج در عرصه های مختلف باعث پیشرفت شده و در این جنگ ترکیبی بسیج به میدان خواهد آمد و قائله اغتشاشات را جمع خواهد کرد.

امام جمعه کاشمر در ادامه بیان کرد: شهید آیت الله مدرس (ره) الگوی تمام عیار بود. انتخاب روز مجلس در روز شهادت ایشان کاری بسیار بجا و مثبتی بود ما باید مانند مدرس را به مجلس بفرستیم. صداقت و صراحت در دفاع از مصالح و منافع کشور، بینش سیاسی، استقلال طلبی، شجاعت در مبارزات سیاسی، ساده زیستی و مردمی بودن و خدمت به خلق از مهمترین ویژگی های این عالم مجاهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با تاکید براینکه برخی از جوانان به اخبار خبرگزاری های داخلی کشور اعتماد ندارد و حرف رسانه های خارجی را گوش می کند، بیان کرد: بینش سیاسی برای جوانان بسیار حائز اهمیت است و باید بدانیم افرادی که امروزه شعار زن زندگی آزادی را خلق کردند در پشت پرده خائن ترین افراد به زن و آزادی هستند.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت هشتاد و پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله شهید مدرس، نماز جمعه این هفته با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر در محل زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار