کرسی تلاوت رضوی به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله مدرس برگزار شد

کاشمر(پانا)- مدیر آرامگاه شهید آیت الله مدرس(ره) گفت کرسی تلاوت رضوی، به مناسبت بزرگداشت هشتاد و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کرسی تلاوت رضوی به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله مدرس برگزار شد

محمد یعقوبی، مدیر آرامگاه شهید آیت الله مدرس گفت: کرسی تلاوت رضوی با حضور قاری و حافظ ممتاز بین‌المللی علیرضا بیژنی، رضا گلشاهی و همچنین محمد شیرین از قاریان برتر به مناسبت بزرگداشت هشتاد و پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس (ره) برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه به‌ زودی این کرسی‌ تلاوت قرآن از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود افزود: هر ساله برنامه‌ های قرآنی و فرهنگی بسیاری با حضور اقشار مختلف مردم به‌ خصوص جوانان و نوجوانان در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می‌شود.

وی در پایان در رابطه با نحوه برگزاری این مراسم گفت: در ابتدای این محفل قرآنی، محمد شیرین، قاری زیارتگاه شهید مدرس، به تلاوت آیاتی از سوره‌ای پرداخت و پس از وی رضا گلشاهی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم به سؤالات حاضران از بخش‌های مختلف کلام‌الله پاسخ داد و آیاتی از سوره‌های بقره و قصص را به روش ترتیل و همچنین علیرضا بیژنی دارنده رتبه بین‌المللی در مسابقات قرآن، آیاتی از سوره کهف را تلاوت کرد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار