همایش اقتدار بسیج با حضور ۴ هزار نفری مردم نایین

نایین (پانا) - همایش اقتدار شهدایی بسیج به‌ مناسبت هفته بسیج با حضور بیش از چهار هزار نفر از مردم و مسئولان در خیابان شهرداری شهرستان نایین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش اقتدار بسیج با حضور ۴ هزار نفری مردم نایین

همایش اقتدار بسیج به نیابت از شهدا با سخنرانی سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و با حضور خواننده سرودهای انقلابی، ابوذر روحی و مسئولان شهرستان نایین و حضور بیش از ۴۵۰۰ نفر از مردم در خیابان شهرداری شهرستان نایین برگزار شد.

در این‌ برنامه، ابوذر روحی به خواندن سرودهای سلام فرمانده، رفیق شهیدم، مردم میدان و حیدر حیدر پرداخت که با استقبال پرشور مردم و دانش آموزان شهرستان نایین همراه شد. رژه موتوری و خودرویی و مانور اقتدار بسیجیان از برنامه‌های دیگر این همایش بود. این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین برگزار شد و با حضور اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان نایین و مردم همراه بود.

مجتبی فدا در حاشیه همایش اقتدار بسیج در شهرستان نایین در گفت و گو با پانا گفت: مردم ایران همیشه در صحنه بوده و خواهند بود و این حوادث و اتفاقات، مردم را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد و نقشه های دشمن نقش برآب خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: حضور باشکوه مردم مخصوصا در همایش اقتدار بسیج امروز شهرستان نایین، نشانگر ایستادگی مردم پای اعتقادات، نظام جمهوری اسلامی، عهد و پیمان های خود با امام (ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری است و با وجود برخی مشکلات مردم همچنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از خود می دانند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار