منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت:

بیمارستان 160 تختی الغدیر بومهن به بهره‌برداری رسیده است

در سفر رئیس‌جمهوری به اسلامشهر، مصوباتی که به مرحله اجرا رسیده را اعلام می‌کنیم

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سفر فردای رئیس‌جمهور به اسلامشهر گفت سعی می شود در این سفر بخش‌هایی از مصوبات سفرهای استانی را که به مرحله اجرا رسیده است تحت عنوان خبر خوب به مردم اعلام شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان 160 تختی الغدیر بومهن به بهره‌برداری رسیده است

محسن منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری فردا به اسلامشهر خواهند رفت و سعی می‌کنیم در این سفر بخش‌هایی از مصوبات سفرهای استانی را که به مرحله اجرا رسیده است، تحت عنوان خبر خوب به مردم بگوییم.

وی افزود: بیمارستان 160 تختی الغدیر بومهن به بهره‌برداری رسیده که در هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد. فاز اول بیمارستان رازی ایلام به بهره‌برداری رسیده و آماده افتتاح است. همچنین فاز اول پروژه بزرگ 1000 تختی در مجتمع امام خمینی(ره) افتتاح شده و به طور کامل دهه فجر افتتاح می‌شود.

منصوری اضافه کرد: تقویت محور ترانزیتی غرب کشور که در مصوبات سفر رییس‌جمهور بود که بخشی از آن تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

منصوری خاطر‌نشان کرد: برای تقویت محور تراتزیتی غرب کشور، بخشی از بزرگراه کامیاران به کرمانشاه که از مطالبات مردم بوده و در مصوبات سفر رئیس‌جمهور بود، به بهره‌برداری رسید که نقش مهمی در کاهش ترافیک این مسیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار