منصوری:

۷۰ درصد طرح‌های سفر رئیس جمهوری به ایلام، اجرایی شده‌اند

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت ۱۰۰ مصوبه در سفر نخست رئیس‌جمهوری به استان ایلام مصوب شد که ۴۲ مصوبه به آن اضافه شده است و ۷۰ درصد طرح‌های سفر رئیس جمهوری به ایلام، اجرایی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ درصد طرح‌های سفر رئیس جمهوری به ایلام، اجرایی شده‌اند

محسن منصوری در سفر به ایلام، اظهار کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح‌ها، اعتبارات به آن‌ها تزریق می‌شود، تصریح کرد: مصوبات و تحقق وعده‌ها، جزو اولویت‌های دولت است، زیرا بسیاری از طرح‌ها پیشران توسعه هستند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، یادآور شد: در سفر دوم رئیس جمهور، طرح‌های اقتصادی مردم محور در اولویت قرار می‌گیرد، زیرا به اعتقاد دولت سیزدهم، استفاده از ظرفیت مردم، موجب پیشرفت کار‌ها می‌شود.

منصوری با بیان اینکه تزریق اعتبار و امید به مردم از بزرگ‌ترین اهداف مهم دولت است، گفت: مردم، سرمایه اصلی دولت هستند و در همه حوزه‌ها اتکاء دولت به مردم است.

معاون اجرایی رئیس جمهور، میزان اعتبارات سفر برای بخش‌های عمرانی و تسهیلاتی را چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان، اعلام کرد و اظهار کرد: دولت، گام محکمی برای تحقق مصوبات برداشته و تاکنون ۷۰ درصد آن‌ها تحقق یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار