پاسخ معاون رئیس‌جمهوری به اظهارات مقام دولت سابق:

متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد را در صورت لزوم معرفی می‌کنیم

تهران (پانا) - معاون اجرائی رئیس‌جمهوری گفت دولت اگر لازم باشد اسامی کسانی را که در نگهداری و خروج فرش‌های مجموعه سعدآباد قصور داشته اند اعلام خواهد کرد و توقع این است که اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت سو استفاده نکنند و اجازه دهند این پرونده فرایند قانونی خود را طی کند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد را در صورت لزوم معرفی می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن منصوری درباره فرافکنی دولت سابق در ماجرای مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد و اظهارات خلاف واقع یکی از اعضای دولت روحانی، گفت: مساله فرش‌هایِ سعدآباد کاملاً روشن و واضح است و در این پرونده تاریخ‌ها مشخصا درج شده است. طبق این پرونده زمان خروج فرش‌ها از سعدآباد و اسامی مقصران و متهمان و مسببان این ماجرا کاملا مشخص است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: برخی اعضای دولت سابق از نجابت دولت فعلی سو استفاده می‌کنند. اگر لازم باشد اسامی کسانی که در نگهداری و خروج این فرش‌ها قصور داشته اند را اعلام خواهیم کرد. توقع داریم اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت در این مساله سو استفاده نکنند و اجازه دهند این پرونده فرایند قانونی خود را طی کند.

منصوری با بیان اینکه اصل این تخلف در دولت قبل اتفاق افتاده، عنوان کرد: این تخلف کاملا محرز شده است و پیگیری و بررسی‌ها توسط دستگاه‌های زیربط انجام شده و پرونده به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

وی اعلام کرد: این تخلف کار یک شخص نبوده و چندین نفر در این ماجرا دخیل هستند و برخی از آنها از مرتبطان با مجموعه دولت قبل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار