ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه توسط شرکت کشت‌و‌صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد از تعهد شرکت کشت‌و‌صنعت و دامپروری مغان مبنی بر ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه در شهرک آیت‌الله غفاری این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه توسط شرکت کشت‌و‌صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد

الله بخش نجفی، مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد در حاشیه بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اردبیل با اعلام این خبر گفت: شهرستان پارس‌آباد نیاز مبرم به این مدرسه داشت که امید است با ساخت این مدرسه دانش‌آموزان این منطقه از فضای ایمن و استاندارد بهره‌مند شوند و به تحصیل علم بپردازند.

وی در گزارشی از ماحصل بیست چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اردبیل گفت: برای ساخت و تجهیز این مدرسه ۱۸کلاسه بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که در راستای وظیفه ملی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان متعهد به احداث آن در شهرک آیت‌اله غفاری شده است.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد ضمن تشکر از توجه مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیر عامل کشت و صنعت مغان یادآور شد: عملیات اجرایی این مدرسه ۱۸کلاسه درزمینی به مساحت ۴۰۰۰مترمربع همراه با محوطه سازی و تجهیز با هزینه تقریبی بیش از20 میلیارد تومان در شهرک آیت اله غفاری این شهرستان پیش بینی شده است.

نجفی ضمن قدردانی ازمتعهد شدن بزرگترین کشت و صنعت شمالغرب کشور در امر ساخت مدرسه در این شهرستان گفت: به ‌طور یقین اقدامات ارزشمند کشت و صنعت مغان، در ذهن مردم شریف شهرستان پارس آباد باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: از کشت و صنعت و دامپروری مغان و سایر شرکت ها ی متمکن منطقه با توجه به تخریبی و دوشیفتی بودن بیشتر مدارس و جود مدارس کانکسی درخواست دارم برای تعمیر یا بازسازی سایر مدارس پارس آباد نیز آموزش و پرورش را حمایت کنند و نگاه ویژه ای نسبت به حوزه اموزش و پرورش داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد در پایان اظهار کرد: از اینکه کشت و صنعت مغان قدم در مسیر ساخت مدرسه نهاده و در تأمین‌ زیرساخت‌های جامعه در بحث تعلیم و تربیت، مسیر درستی را انتخاب کرده‌است، سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار