تجاری‌سازی ۱۷ محصول در کشت و صنعت مغان

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت تجاری‌سازی محصولات کشت و صنعت مغان از هفت محصول به ۱۷ محصول افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تجاری‌سازی ۱۷ محصول در کشت و صنعت مغان

قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۷ قلم محصول متنوع در کشت و صنعت مغان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود که همه این محصولات در یک فرآیند فرآوری و تجاری‌سازی به نقطه مطلوب و کیفی رسیده است.

وی با بیان اینکه واحد بازرگانی بین‌المللی کشت و صنعت با هدف تقویت صادرات محصولات متنوع، فعال‌تر می‌شود، افزود: در سال‌های اخیر بحث کیفیت و برندینگ محصولات کشت و صنعت مغان در کنار فعال کردن واحد بازرگانی بین‌المللی و ارتباطات جهانی مورد توجه قرار گرفته و برای تقویت این حوزه تلاش می‌شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان ادامه داد: در مسیر تقویت بازرگانی بین‌المللی و افزایش صادرات محصولات کشت و صنعت مغان تلاش شده تا علاوه بر ارتقای کیفی تولید محصولات متنوع به بسته‌بندی و تبلیغات مختلف این محصولات توجه جدی شود.

محمدی گفت: بخشی از این تولیدات در قالب زنجیره ارزش و با کیفیت بالا و با برند مغانه و مالیکو علاوه بر عرضه به بازار داخلی به کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان، عراق و حوزه خلیج فارس با تنوع خاص صادر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار