درجلسه انجمن‌های والیبال مناطق ١٩ گانه شهرتهران تاکید شد:

برگزارى منظم مسابقات ورزشی با حضور حداکثرى دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنى شهر تهران و مسئول انجمن والیبال پسران کشور، به برگزارى منظم و با حضور حداکثرى دانش‌آموزان در سطح مناطق تاکید کرد و از مسئولین انجمن مناطق خواست که در بحث پذیرش و ثبت‌نام سامانه‌ای بیشتر از پیش اهتمام ورزند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزارى منظم مسابقات ورزشی با حضور حداکثرى دانش‌آموزان

جلسه مسئولین انجمن والیبال دختر و پسر مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران به میزبانى منطقه ٥ تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علیرضا گیلانی؛ معاون تربیت بدنى شهر تهران و مسئول انجمن والیبال پسران کشور و رئیس هیات دانش آموزى شهر تهران و مسئول انجمن دختران شهر تهران و کشور برگزار شد؛ گیلانى معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به شروع مجدد مسابقات به صورت حضورى در سطح مناطق و مدارس و نامگذارى مسابقات امسال به نام شهداى مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه به برگزارى منظم و با حضور حداکثرى دانش آموزان در سطح مناطق تاکید کرده و از مسئولین انجمن مناطق خواست که در بحث پذیرش و ثبت نام سامانه اى بیشتر از پیش اهتمام ورزند.

وی با اشاره به نحوه برگزارى مسابقات سال جارى،استفاده از ظرفیت مدارس قهرمان براى اعزام تیم ها و همچنین استفاده از ظرفیت خانواده ها و حامیان مالى در برگزارى مسابقات را خواستار شد.

در پایان ضمن اعلام زمان برگزارى و پذیرش مسابقات دوره دوم متوسطه در آذرماه و متوسطه اول و ابتدایى در بهمن ماه به برگزارى دوره مربیگرى و داورى درجه و ارتقا ٣به ٢ براى همکاران فرهنگى مناطق در دی ماه تصریح شد.

همچنین از مدیریت و کارشناسى تربیت بدنى منطقه ٥ به جهت میزبانى شایسته تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار