مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

دانش‌آموز و معلم اصل کار رسانه‌ای روابط عمومی‌ها باشند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد دانش‌آموز و معلم اصل کار رسانه‌ای روابط عمومی‌ها باشند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز و معلم اصل کار رسانه‌ای روابط عمومی‌ها باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در نشست هم‌افزایی و توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی مناطق ۲۱گانه ضمن تشکر از رویکردهای جدید روابط عمومی استان در دوره کنونی، گفت: همچنان منتظر اتفاقات خوب از جانب روابط عمومی هستیم و برای این مهم چند خواسته از همکاران دارم.

وی بیان کرد: اول اینکه محور کار شما، دانش‌آموز و معلم باشد و از چهارچوب محدود شدن خبرها به مدیران و معاونان ادارات خارج شوید، دوم اینکه قالب‌ها را بشکنیم و سراغ قالب‌های جدید برویم چرا که ذائقه مخاطب متفاوت از قبل است؛ برای مثال از فرماندار بعنوان عضو تاثیر گذار در شورای آموزش و پرورش و امام‌جمعه بعنوان رکن تربیتی و یا حتی اولیایی که می‌تواند کارهاب متفاوتی انجام دهد تولید محتوا داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بیان سومین خواسته خود اعلام کرد: در برنامه‌هایی که محور دانش‌آموز است به ایشان اعتماد کنید و برنامه را تمام و کمال به آنها بسپارید.

وی در مورد جایگاه روابط عمومی در ادارات افزود: روابط عمومی‌ها باید در تنظیم و اجرای فرآیندها نظر کارشناسی و موثر داشته باشند و به عنوان معتمد رییس و شورای معاونین، بدنبال شبکه سازی در بدنه نظام تعلیم و تربیت، از ظرفیت بالای معلمان و دانش‌آموزان نیز بهره ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار