نشست مشترک اعضای هیات رئیسه مجامع و مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های استان تهران/ فیلم

تهران (پانا) - نشست مشترک اعضای هیات رئیسه مجامع و مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک اعضای هیات رئیسه مجامع و مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های استان تهران/ فیلم

در این نشست اعضای هیات رئیسه مجامع و مجلس دانش‌‌آموزی به‌ عنوان نماینده دانش‌آموزان استان تهران در خصوص نظام مسائل جامعه دانش‌آموزان به ایراد سخن پرداختند و اصلاح برخی مشکلات سیستم آموزشی را از مدیرکل مطالبه کردند.

حسین سعیدی یکتا، مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با استناد بر روایتی از پیامبر اکرم عنوان کرد: در تذکر دادن نفعی است که در دانستن نیست؛ با وجود اینکه ما طبق وظایف خود عمل می‌کنیم، اما در طول سیر کاری خود، ممکن است مواردی را فراموش کنیم؛ بنابراین انتقادات شما برای ما سازنده است و ما همواره شنوای مطالبات و نقطه نظرات شما نخبگان سازمان دانش‌آموزی هستیم.

سعیدی یکتا همچنین خبر داد: افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی و انتخابات کنگره ملی مجامع با تفکیک جنسیت به زودی برگزار خواهد شد و نمایندگان شایسته و توانمند ما در مجامع و مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با آمادگی کامل در این اجلاسیه‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

بعد از این نشست، کارگروه‌های تخصصی برای اعضای هیئت رئیسه مجامع و مجلس دانش‌‌آموزی با حضور اساتید استانی برگزار شد و مصوبات هر کارگروه به صورت مکتوب تنظیم شد.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار