امام جمعه شهرستان پردیس:

۱۳ آبان تجسم صف‌آرائی دانش‌آموزان بصیر و انقلابی است

پردیس (پانا)- امام جمعه شهرستان پردیس در مراسم نماز جمعه، گفت ۱۳ آبان تجسم شرارت‌های آمریکای ضعیف و صف‌آرائی دانش‌آموزان بصیر و انقلابی است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان تجسم صف‌آرائی دانش‌آموزان بصیر و انقلابی است

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی تصریح کرد: ۱۳ آبان به‌دلیل پوشش سه مقطع خاص و سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبارستیزی ملت با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های 43، 57 و 58 از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: این اهمیت در گذر زمان با توجه به تحولات و متغیرهای گوناگون در عرصه سیاسی و امنیتی تشدید شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به این موضوع که قرآن استکبارستیزی را از راهبردهای انبیاء(ع) معرفی کرده است، اظهار کرد: سه نوع استکبار داریم، اول استکبار ربوبیتی و خدائی، دومین استکبار عبادی است یعنی استنکاف از بندگی و اطاعت خداوند متعال و سومین نوع استکبار، استکبار سیاسی است، استکبار سیاسی به معنای سلطه و حاکمیت بر مردم خارج از سلسله مراتب ولایت الهی است.

وی اظهار کرد: آمریکا، همانند فرعون نماد نظام استکباری دوران معاصر است که از همه امکانات و ظرفیت‌ها و قلدری‌ها استفاده‌ می‌کند تا این استکباری خود را حفظ کند حتی به قیمت نابودی ملت‌ها.

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: ۱۳ آبان، تجسم شرارت‌های آمریکا و آسیب‌پذیری و امکان مغلوب‌شدن آن است؛ بنابراین آمریکایی‌ها و گرایش آمریکایی از این روز مهم و تجمعات هم‌دلانه و وحدت‌بخش شما، خشمگین می‌شود. آمریکا هرکاری که می‌توانسته در این بیش از 40 سال انجام داده و اگر هم انجام نداده، یا نتوانسته و یا از جوانان ایران ترسیده است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت دختران و زنان در برابر دشمنان یک رفتار شهدائی است یعنی در حال جهاد و زندگی شهدائی هستند، عنوان کرد: قطعاً امروز شما نیز با مقاومت بر حیا و عفت خود، امام زمان(ع) را خوشحال می‌کنید.

حسینی با اشاره به درگذشت حضرت آیت الله اختری اظهار کرد: این عالم فرزانه و محقق سختکوش، عالمی خدمتگذار و انقلابی، پس از چهار دهه خدمت ماندگار به لقاءالله و دیدار فرزند شهیدش؛ نورالله اختری، شتافت.

وی ادامه داد: خوش به سعادت ایشان که میهمان شهید عزیزش می‌شود و ان‌شاءالله خداوند متعال او را از خیر و برکات خدمات بیش از چهار دهه‌ی او بهره‌مند بفرماید.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار