مدیرعامل جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز پردیس:

تسریع در روند ساماندهی و ساخت مدارس خیرساز پردیس

پردیس (پانا) - مدیرعامل جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز پردیس از تسریع روند ساماندهی و ساخت مدارس خیرساز این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در روند ساماندهی و ساخت مدارس خیرساز پردیس

جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس با حضور مهدی فتحعلی معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. در این جلسه مدیر عامل جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان از میان سه کاندید حاضر انتخاب و معرفی شد که براساس آن حسین چراغی، با حفظ سمت ریاست مجمع، مدیرعاملی این مجمع را بر عهده گرفت.

در این نشست حجت الاسلام سیدحسین حسینی تبار، مدیرعامل سابق مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس در خصوص نحوه عملکرد مجمع قبل افزود: در زمان مرحوم محمدرضا حافظی این مجمع تشکیل شده و هدف آن، این بود که مدرسه‌سازی در شهرستان پردیس به عنوان یک اخلاق در میان افراد تکرار شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که حدود ۱۵۵ قطعه زمین کدگذاری شده از سوی شرکت عمران پردیس در اختیار آموزش و پرورش پردیس بعنوان لکه‌های آموزشی قرار گرفته تا برای مدرسه سازی مورد استفاده قرار گیرد، بیان کرد: مدارک در این خصوص موجود است و براین اساس درخواست داریم تا مجمع جدید جهت بهره برداری از این موضوعات بهره مناسبی نصیب شهرستان شود.

در ادامه هومن مختاری نماینده فرماندار، شهرستان پردیس ضمن تقدیر از اعضای حاضر در جلسه مجمع خیران مدرسه‌ساز پردیس در خصوص انجام امور حاصله از اهمیت تدوین یک برنامه راه و همچنین مستندسازی امور انجام شده نکاتی اظهار کرد و سپس حسین چراغی، مدیرعامل جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز پردیس نیز هم در مورد امور انجام شده توضیحاتی ارائه داد.

رییس مجمع خیرین شهرستان پردیس از بازسازی دیوار تخریب شده مدرسه شهید مفتح توسط سیل گذشته در روستای سیاه سنگ، تعویض و ترمیم بخش اعظمی از شیروانی مدرسه مذکور، حفر چاه جذبی جهت جمع آوری آب‌های سطحی با توجه به شرایط فیزیکی مدرسه، ترمیم و تجهیز آشپزخانه و آبدارخانه مدرسه با ارائه گزارش تصویری، خبر داد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار