امام جمعه شهرستان پردیس:

راه‌حل هر مشکلی تغییر سیاسی نیست

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در نماز جمعه گفت وجود مشکلات در ایران مثل دیگر کشورها قابل‌ انکار نیست. مشکلات اقتصادی، اجتماعی و موارد دیگر، اما راه‌حل هر مشکلی تغییر نظام سیاسی نیست. چرا که نه‌تنها مشکلات حل نمی شود، بلکه به تفرقه اجتماعی و تخریب منجر خواهد شد، نه پیشرفت.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌حل هر مشکلی  تغییر سیاسی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان در پردیس گفت: ببینید ملت ایران در دوران غیبت چطور به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفتند و در دل این جنگ شناختی دشمن، با بصیرت و صبر به میدان آمدند. این یعنی عزت و تعالی و اقتدار و بصیرت و شجاعت و ولایتمداری ملت عزیز ایران که یک سیلی محکم و تاریخی بر صورت آمریکا و غربی‌ها و اسرائیل و برخی از کشورهای عربی و داعشی‌های پست فطرتی که فقط نوکری و خباثت بلدند، بود.

امام جمعه شهرستان پردیس از مردم و به نمایندگی از مسئولین شهرستان پردیس برای حضور در راهپیمایی قدردانی کرد و ادامه داد: تشکر حقیقی از مردم را مسئولان به ویژه دولتمردان باید در ایجاد گشایش و ثبات اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح، حمایت از اقشار محروم، رفع فقر و فساد و تبعیض انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: میلیون‌ها ایرانی، از هر تیپ و سن و تفکری در انتخابات‌ هر ساله نظام و ایام گرامیداشت انقلاب مثل ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و این حضور میلیونی، خود، بهترین رفراندوم برای مشروعیت یک حکومت است که در کمتر کشوری از جهان وجود دارد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سرلشکر حسن طهرانی مقدم اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران که با آن ایمان و تیزهوشی و ولایتمداری خود با فن‌آوری موشکی، ایران را در برابر دشمنان زورگو و زیاده‌خواه بیمه کرده است و امروز سپاه پاسداران به موشک‌های میان‌برد ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کیلومتری در قالب دو مرحله و سه مرحله سوخت جامد دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از شهردار بومهن بابت کلنگ زنی و افتتاحیه و آغاز‌ چند پروژه که مورد نیاز مردم بومهن بود و نیز طرح‌هایی که در دست مطالعه است تشکر کرد و ادامه داد: انشاالله به صورت جهادی کار کنند تا هم این طرح‌ها سریع به بهره‌برداری برسد و هم طرح‌های دیگری که نیاز ضروری بومهن است را سریعاً آغاز کنند و دیگر مسئولین هم کمک خواهند کرد تا مردم تحول را در بومهن شاهد باشند.

وی به خواسته های مردم اشاره کرد و گفت: اولین خواسته مردم ساخت ساختمان‌های ناقص یا فرسوده و غیراصولی که ساخته شده و رها شده است و جان همسایگان و عابرین را تهدید می‌کند. لازم است تا ساختمان‌های فروریخته را سریعا تعیین تکلیف کنید تا شاهد فاجعه دیگری نباشیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: خواسته دیگری که مردم از مسئولان انتظار دارند این است که ساختمان‌هایی که سالها ساخته شده و خانواده‌ها در آنها ساکن شده‌اند و هنوز خدماتی مانند انشعابات گاز و برق و آب ندارند را قانونی و اصولی پیگیری و روند پیگیری مردم را آسان کنید و صاحبان ملک‌های مورد نظر هم همراهی کنند، چون ساختمانی که خلاف و بدون مهندسی و غیراصولی ساخته بشود قانوناً خدماتی نظیر انشعاب گاز و دیگر خدمات به آنها داده نمی‌شود و مسئولین نمی‌توانند این کار را کنند چون اگر اتفاقی و انفجاری صورت بگیرد همان مسئول که انشعاب غیرقانونی داده باید پاسخگو باشد و از طرف دیگر جان ساکنین در خطر می‌افتد. این مشکلی است در بومهن نیاز به کار جهادی دارد.

خبرنگار: محدثه طباطبائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار