مسئول خبرگزاری پانا خراسان رضوی:

دوره مسیر نو ، مدلی جدید در برگزاری طرح‌های توانمندسازی

مشهد (پانا) - دوره مسیر نو به مدت ۳ روز در مشهد مقدس برنامه ریزی و اجرا شد که یک تجربه و مدل موفق در برگزاری طرح‌های توانمندسازی را رقم زد. این دوره به صورت آموزشی، پروژه‌ محور، تفریحی و زیارتی و با هدف انس و صمیمیت، توانمندسازی و افزایش مهارت‌های فردی طراحی شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره مسیر نو ، مدلی جدید در برگزاری طرح‌های توانمندسازی

به گزارش پانا خراسان رضوی؛ دوره توانمندسازی معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و نواحی استان خراسان رضوی (دوره مسیر نو) با مشارکت سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، معاونت پرورشی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.


این دوره به مدت ۳ روز در مشهد مقدس برنامه ریزی و اجرا شد که ثمره آن یک تجربه و مدل موفق در برگزاری طرح‌های توانمندسازی بود.


این دوره به صورت آموزشی، پروژه‌ محور، تفریحی و زیارتی و با هدف انس و صمیمیت بین معاونان پرورشی استان (رؤسای سازمان دانش آموزی در شهرستان و نواحی مشهد)، توانمندسازی و افزایش مهارت‌های فردی آنان طراحی شد.


افتتاحیه این دوره در حرم مطهر رضوی با سخنرانی و بیان نکات دوره توسط حجت الاسلام پورثانی معاونت محترم پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام گردید.


روز اول این دوره در کارخانه نوآوری مشهد با هدف آشنایی با فعالیت‌های این مجموعه اجرا شد و در یکی از کلاس‌ها، دفترچه تست جهت افزایش خودآگاهی معاونان تحویل داده شد که بعد از دوره کارنامه آن صادر می شود.


در روز دوم این دوره، پروژه عملی در مدارس برای معاونان در نظر گرفته شده بود که جهت انجام پروژه 15 مدرسه هماهنگ گردید تا پروژه را به شیوه‌ای که در دوره توضیح داده شده بود، اجرا کنند و عصر همان روز، استاد اسماعیل زاده تحلیل خود را نسبت به کیفیت کار معاونان ارائه دادند.


در این دو روز برنامه‌های تفریحی شامل استخر و سینما در نظر گرفته شد.
روز سوم هم کلاس سند تحول بنیادین توسط دکتر باغگلی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در اختتامیه این دوره، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی سخنرانی نمودند و در پایان مراسم، حکم رؤسای سازمان در شهرستان و نواحی مشهد اهداء گردید.

خبرنگار: هادی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار