سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

ایران در اوج اقتدار نظامی قرار دارد

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم پدافند غیرعامل ناحیه یک بهارستان، کشور ایران را در اوج اقتدار نظامی خود، دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ایران در اوج اقتدار نظامی قرار دارد

ویژه برنامه هفته پدافند غیرعامل ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی در مدرسه حافظ - یاسر بهارستان یک برگزار شد.

در این مراسم، آیت اصلانی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، پدافند غیرعامل را ساده ترین راه دفاع یک ملت دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در آگاهی بخشی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل نقش موثر و مفیدی را ایفا کنند؛ خوشبختانه امروز کشور ایران در اوج اقتدار نظامی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند کشور ما را تهدید کند، اما در بعد غیرنظامی و پدافند غیرعامل لازم است با فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به مردم میزان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

وی در ادامه افزود: فرهنگ سازی و باور عمومی در مورد ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیر عامل حائز اهمیت است و آمادگی دفاعی مردم در برابر هر گونه تهدید داخلی و خارجی و فرهنگ نحوه کار و اهداف پدافند غیر عامل برای شهروندان امری ضروری بوده که لازم است مدنظر مدیران قرار گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان پدافند غیرعامل را یک مهارت اجتماعی دانست و تاکید کرد: لازم است تا همگان این مهارت را کسب کنند و در این میان نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی پدافند غیرعامل بسیار ارزشمند است.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار