امام جمعه بخش گلستان:

نوجوانان و جوانان لازم است تا با مسلح‌شدن به علم و معنویت‌ دِین خود در برابر شهدا ادا کنند

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی بر نوجوانان و جوانان لازم دانست تا با مسلح‌شدن به علم و معنویت، دِین خود در برابر شهدا را ادا کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان و جوانان لازم است تا با مسلح‌شدن به علم و معنویت‌ دِین خود در برابر شهدا ادا کنند

حجت‌السلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان با حضور در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی که در سالن شهید مطهری ناحیه یک بهارستان برگزار شد، بر ادای دِین دانش‌آموزان با استفاده از علم خود تاکید کرد و گفت: نوجوانان و جوانان امروزی لازم است تا با مسلح شدن به علم و معنویت، دِین خود در برابر شهدا علی‌الخصوص شهدای دانش‌آموز را ایفا کنند و از آن غافل نشوند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده تصریح کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز داریم و شهید محمدحسین فهمیده که علمدار آنان است، با علم و جهاد به شهادت در راه خدا رسیدند و این اتفاق، حائز اهمیت ویژه‌ای است‌ و هر کدام از ما برای احترام به این شهیدان گرامی، وظایفی داریم.

حجت الاسلام نورپور در ادامه بر وظایف لازم برای گرامیداشت یاد و نام شهیدان تاکید کرد و افزود: امروز بر همه ما لازم است از ثمره خون مطهر شهدا یعنی انقلاب اسلامی حافظت و صیانت کنیم و با مسلح شدن به علم و معنویت، وظیفه خود در برابر شهدا را ایفا کنیم.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار