عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

تخلفات ساختمانی خطر قرمز شورای ششم؛ روند ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه 5 متوقف شد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت که راهکار کاهش تخلفات ساختمانی مشخص است و خط قرمز این دوره از مدیریت شهری ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌هایی است که ذخایر شهر هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تخلفات ساختمانی خطر قرمز شورای ششم؛ روند ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه 5 متوقف شد

جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با پانا درخصوص افزایش تخلفات ساختمانی در هفته‌های اخیر و راهکار مدیریت شهری برای مقابله با آن گفت:‌ «راهکار کاملا مشخص است. خط قرمز ما ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌هایی است که بر اساس طرح تفصیلی و طرح جامع ذخایر شهر هستند.»

وی ادامه داد: «در دوره‌های مختلف از زمین‌های ذخیره، صیانت و نگهداری کرده‌اند. متاسفانه از فضای عمومی شهر تهران در یک ماه گذشته که مقداری خاص بود عده‌ای سودجو استفاده کردند و سعی کردند در زمین‌هایی که متعلق به شهرداری بود هم در منطقه 19 و بخشی از منطقه 5 سوداگری کنند و به فروش برسانند و در آن ساخت‌وساز غیر مجاز انجام دهند.»

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود شورای شهر و شهرداری به تخلفات اخیر ساختمانی گفت: «بر اساس گزارش‌هایی که داریم این روند متوقف شده و در منطقه 5 ساخت‌وسازهای غیر مجاز تخریب شده است.»

شربیانی تاکید کرد: «اگر می‌خواهیم چالش مسکن را حل کنیم باید از راه‌حل قانونی و درست انجام دهیم. اینکه زیرساخت‌ها را نابود کنیم به اسم اینکه مردم صاحب مسکن شوند، اتفاق اشتباهی است که هیچ جریان و گروه و دسته‌ای نمی‌پذیرد که مردم به این شکل صاحب‌خانه شوند و خط قرمز شورای ششم شهر و شهرداری این موضوع است و مقابل این کار می‌ایستد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار