در نشست با مدیران مدارس شهرستان بندرانزلی؛

دنیامالی: تلاش فرهنگیان در دوره کرونا و پساکرونا بسیار ستودنی است

تهران (پانا) - نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در نشست با مدیران مدارس شهرستان بندرانزلی، تلاش فرهنگیان را چه در دوره کرونا و چه در عصر پسا کرونای فعلی، بسیار ستودنی توصیف کرد و بر حفظ صداقت کاری و رفتاری در این حوزه و تلاش برای ارتقای سطح کیفی محیط‌های آموزشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دنیامالی: تلاش فرهنگیان در دوره کرونا و پساکرونا بسیار ستودنی است

احمد دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران مدارس شهرستان بندرانزلی با نگاهی بر تخلفات اداری و برخورد با آن افزود: ما با توجه به بخشنامه هایی که صادر می شود و کاری که مدیران ما در اجرا دارند باید کاملا سختگیرانه درمورد تخلفات اداری رفتار کنیم تا حرمت دانش‌آموزان و فرهنگیان محترم با این موضوع خدشه دار نشود، دانش‌آموز باید بداند که برای یک مدرسه و کلاس چهارچوب‌های انضباطی‌ای وجود دارد اما برای این موضوع نباید از تنبیه‌های فیزیکی استفاده شود، یک معلم در یک کلاس با انواع دانش‌آموزان با فرهنگ‌های مختلف سر و کار دارد و باید اصولی‌ترین راه‌ها را در پیش گرفت.

وی افزود: کار معلمی و مدیریت مدارس جزء سخت‌ترین کارهاست و قطعا باید تلاش کنیم برای سختی کار این حوزه تسهیلات ویژه‌ای در نظر بگیریم.

دنیامالی با بیان اینکه جایگاه شهرستان بندرانزلی در حوزه آموزش و پرورش ارتقا پیدا کرده است افزود: در زمان کرونا معلمان و کادر مدارس کار بزرگی را انجام دادند و در حوزه رتبه‌بندی نیز نسبت به دوسال گذشته جایگاه بندرانزلی ارتقا پیدا کرده است که این موضوع را بسیار خوب و خوشایند می‌بینم و از یکایک عزیزان تشکر می‌کنم، بنده در اولین جلسه‌ای که در آموزش و پرورش داشتیم خواهش کردم نسبت به این قضیه توجه و تلاش بیشتری شود زیرا وضعیت مناسبی اصلا وجود نداشت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: اگر بازهم تلاش و همت را بکار گیریم، تنها با یک اراده جمعی می‌توانیم جزء بهترین‌های کشور نیز باشیم و این چشم انداز اگر بخواهیم محقق شود دور نخواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تقدیر از فعالیت خیرین آموزشی در بندرانزلی ادامه داد: در شهرستان ما به واسطه حضور خیرین عزیز که در حوزه مدرسه‌سازی یاری می‌رسانند تاثیر این اقدام خداپسندانه کاملا حس می‌شود، لذا از دوستان میخواهم با بکارگیری از همه ظرفیت‌ها اینبار جایگاه فعلی خود را از پنجم استان ارتقا ببخشیم و در سطح کشوری الان که در رتبه ۱۲۰ هستیم، نگاهی به جایگاه‌های اول رده‌بندی داشته باشیم.

نماینده مردم بندرانزلی بیان کرد: بنده اصلا بدنبال نمایش و یا حرکات نمایش محور در حوزه فعالیت خود نیستم، اینکه فقط یک تارنمای قشنگ به مردم ارائه دهیم کار نیست و یک خیانت است، در آموزش و پرورش نیز همین موضوع قابل اهمیت است و باید برای بهتر بودن و رشد خود، تلاش و آموزش داشته باشیم و صداقت با جامعه را الگوی رفتاری اول خود قرار دهیم.

وی افزود: واقعیت‌های اجرایی با بخشنامه‌ها مقداری متفاوت است لذا گاهی پیش می‌آید مستقیما پاسخگو خانواده‌ها بود اما این امر نباید سبب سواستفاده شود.

دنیامالی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های گوناگون شهرستان بیان کرد: آن چیزی که بنده از شما مدیران محترم خواهشمندم استفاده از ظرفیت‌های گوناگون است و اینکار با دقت نظر و تلاش شما قابل تحقق بخشیدن است و باید اضافه کنم شما مدیران محترم مدارس می توانید خیلی بیشتر نقش آفرین باشید.

وی خاطرنشان کرد : موضوع "پسا کرونا" در آموزش و پرورش بسیار سخت است و پر کردن این فضای بین آموزش مجازی و حضوری و دور بودن دانش آموزان ما از مدرسه قطعا کار آسانی نخواهد بود، مردم این حق را دارند که عملکرد مدیران و دولتمردان را نقد کنند، در مجلس پیرو مسئله رتبه‌بندی و معیشت فرهنگیان همه نگران این موضوع هستیم و در راستای بهبود آن قطعا تلاش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار