مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

توانمندسازی مدیران مدارس در اولویت کار قرار گیرد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد توانمندسازی مدیران مدارس در اولویت کار قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی مدیران مدارس در اولویت کار قرار گیرد

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای معاونین استان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی دولت انقلابی خدمت به مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این موضوع مهم تاکید دارند، افزود: خیلی ها به دنبال این هستند تا فکر و انرژی مسئولان به ناآرامی‌های اخیر درگیر شود در حالی که دغدغه ما باید به حوزه کاری‌مان باشد تا از وظایف کاری خود باز نمانیم.

وی افزود: لازم است برای همه مدیران مدارس استان البرز روزهای پنجشنبه دوره های توانمندسازی با محورهای مختلف از جمله مسائل تربیتی پیش بینی و اجرایی شود.

حجرگشت تصریح کرد: همه اموال آموزش و پرورش متعلق به مردم است. مدیرانی هستند که با زدن قفل مانع استفاده سایر مدارس از امکانات آن مدرسه می شوند در حالی که این قفل ها باید باز شود و در اختیار همه مدارس قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه امام جمعه و استاندار البرز پای کارآموزش و پرورش هستند و همواره در جلسات مختلف تاکید بر کمک به آموزش وپرورش دارند، عنوان کرد: همه ما هم باید دغدغه تعلیم و تربیت داشته باشیم و با برنامه ریزی و نظارت، زمینه خدمت به دانش آموزان و توانمندسازی معلمان را در مدارس فراهم کنیم.

وی یادآوری کرد: همه فعالیت هایی که از سوی معاونین آموزش و پرورش استان البرز به مدارس ابلاغ می شود باید پیوست فرهنگی - تربیتی داشته باشد تا بنیه دینی و انقلابی دانش آموزان در کنار مسائل آموزشی تقویت شود.

حجرگشت همچنین به معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش البرز توصیه کرد به امور کاری و اجرایی خود در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان نظارت کنند تا نگرانی ها کمتر شود.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان جدی گرفتن کارها را ضروری دانست و کسب 8 مدال المپیادی توسط دانش آموزان مدارس سمپاد استان البرز را تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار