معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد :

دوره آموزشی تربیت مدرس با تهیه محتوای الکترونیکی ویژه مراقبین سلامت در البرز برگزار شد

کرج(پانا)- فرشید علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت دوره آموزشی تربیت مدرس تهیه محتوای الکترونیکی سلامت و تندرستی ویژه مراقبین سلامت مدارس استان البرز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی تربیت مدرس با تهیه محتوای الکترونیکی ویژه مراقبین سلامت در البرز برگزار شد

علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش گفت: با توجه به شرایط آموزشی ناشی از همه گیری وسیع بیماری کرونا و ضرورت بهره مندی حداکثری از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد) اداره سلامت و تندرستی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل با همکاری انجمن علمی آموزشی مربیان بهداشت مدارس استان و اداره آموزش نیرونی انسانی اقدام به برگزاری دوره آموزشی حضوری تربیت مدرس تولید محتوای الکترونیکی را برای تعدادی از مراقبین سلامت مدارس علاقمند،توانمند و برگزیده استان با رعایت و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی کرده است.

وی در ادامه افزود: هدف این کارگاه آموزشی تخصصی توانمند سازی مراقبین سلامت و تربیت مدرس تهیه محتوای الکترونیکی است به نوعی که منتخبین پس از پایان دوره به عنوان مدرس مطالب آموخته شده را به سایر مراقبین سلامت مناطق تابعه استان منتقل خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش در پایان اظهار کرد: مراقبین سلامت در طی این دوره با مجموعه نرم افزارهای تولید محتوای الکترونیکی اعم از ویرایش و ضبط فیلم آموزشی، صدا، عکس و تصویر، فایل های PDF، پوستر، اینفوگرافی و ... آشنا خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار