واکنش مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری‌ و ‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به یک شایعه؛

جان باختن و بازداشت دانش‌آموزان اردبیلی کذب است

تهران (پانا) - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل و مدیرکل آموزش و پرورش این استان، کشته‌شدن یک دانش‌آموز یا بازداشت تعدادی از دانش‌آموزان اردبیلی را تکذیب کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جان باختن و بازداشت دانش‌آموزان اردبیلی کذب است

به گزارش ایرنا، کلام الله صفری با رد خبر فوت، ضرب و شتم و دستگیری دانش آموزان در جریان اعتراضات گفت: هر خبری در خصوص برخورد انتظامی و پلیسی در این مورد کذب است.

وی همچنین درباره شایعه بازداشت تعدادی از دانش‌آموزان به خاطر سر دادن شعارهایی در روز چهارشنبه بیان کرد: رسانه های معاند به دنبال تهییج مردم هستند در حالی که عموم دانش آموزان با آرامش در مدارس حضور می یابند و ادعاهای این رسانه های کذب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: رسانه های معاند قصد برهم زدن آرامش استان اردبیل را دارند زیرا مردم فهیم و غیور اردبیل در همان روزهای ابتدایی راه خود را از اغتشاشگران جدا کرده این روند را در استان ادامه ندادند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل نیز در اظهار نظری، این ادعا را تکذیب کرد و آن را شایعه دشمنان دانست.

علی محبوبی‌پور اظهار داشت: رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه طلب‌ها، خبری جعلی مبنی بر فوت یک دختر دانش‌آموز در شهرستان اردبیل منتشر کردند که این خبر دروغین تکذیب می‌شود و اصلا صحت ندارد.

وی تصریح کرد: اینگونه خبرهای جعلی و دروغین در راستای سوءاستفاده از احساسات مردم عزیز منطقه آذربایجان است.

محبوبی‌پور گفت: از مردم عزیز و هوشیار استان اردبیل تقاضا داریم تحت تاثیر اخبار دروغین رسانه‌های معاندین و تجزیه طلبان که هدف شوم برهم زدن امنیت عمومی و روانی جامعه را ندنبال می‌کنند، قرار نگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار