کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی البرز در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:

توانمندسازی و کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزان در مسابقات سکوی ایران قوی

کرج (پانا) - کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی استان البرز عنوان کرد به‌دنبال توانمندسازی و کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزان با محوریت شعار «با دستان هم، ایران قوی می‌سازیم» هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی و کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزان در مسابقات سکوی ایران قوی

نوید آلیانی، کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی استان البرز در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «طرح سکوی ایران قوی، یکی از طرح‌های اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان بود که توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد که ویژه هر منطقه و هر ناحیه معین شد.»

وی افزود: «استان البرز هشت منطقه را به طور کلی دربرمی‌گیرد که شامل چهار منطقه در شهرستان کرج و چهار منطقه در شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان، اشتهارد و نظر آباد استکه با توجه به طرح ابلاغ شده در هر منطقه دبیرخانه و کانونی جهت اجرای مسابقات تعیین شده است که ما دبیرخانه شهرستان نظر آباد را نیز در ساوجبلاغ قرار دادیم.»

آلیانی در تشریح طرح سکوی ایران قوی بیان کرد: «در ابتدا دانش آموزان آثار را در فضای مجازی به دبیرخانه ها ارسال کردند. در دور اول که به شکل مجازی و در شبکه دانش آموزی شاد برگزار شد، حدود ۶۰۰ اثر از دانش آموزان استان البرز دریافت کردیم و از میان آنها نیز ۱۵۰ اثر پذیرفته شده و به مرحله بعد راه پیدا کردند.»

وی در پایان اضافه کرد: «امروز نیز ۴۰ نفر از دانش آموزان برتر در مناطق یک، دو و سه شهرستان کرج به صورت حضوری اثر خود را اجرا کرده و مورد داوری قرار گرفتند. انشالله در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در کانون شهید فهمیده، مسابقات نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد و پنج دانش آموز دختر و پنج دانش آموز پسر به وزارت خانه معرفی خواهند شد. همچنین نفرات برتر در سطح استان را پس از انجام مرحله داوری متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار