فرماندار شهرستان ساری:

شورای روستاها نقش اساسی در اجرای برنامه‌های توسعه پایدار روستایی دارند

ساری (پانا) - فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه پیشرفت روستا در گرو اجماع شوراها، علما، نخبگان و معتمدین مردم است، تصریح کرد شورای روستاها بعنوان بازوان اصلی دولت نقش اساسی در تبیین و اجرای برنامه‌های توسعه پایدارِ روستایی دارند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای روستاها نقش اساسی در اجرای برنامه‌های توسعه پایدار روستایی دارند

محمدعلی نوبخت اظهار کرد: شوراها می توانند با ایجاد تعامل، ظرفیت‌سنجی، برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با سایر بخش ها توسعه پایدار روستاها را فراهم کنند.

فرماندار مرکز استان مازندران با عنوان به اینکه پیشرفت روستا در گرو اجماع شوراها، علما، نخبگان و معتمدین مردم است، تصریح کرد: شوراهای روستا بعنوان بازوان اصلی دولت نقش اساسی در تبیین و اجرای برنامه های توسعه پایدارِ روستایی دارند.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نشان دهنده توجه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد و معیشت مردم است، بیان کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به توسعه اقتصادی و نقش آفرینی و تصدی گری مردم در تمامی حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری افزود: مردمی کردن اقتصاد، یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و روستاها کانون تولید بخصوص تولیدات کشاورزی محسوب می شوند و بنابراین نیاز است تا شوراها نقش برجسته تری نسبت به فراهم کردن زیرساخت های تولید در روستاها و نقش آفرینی اصلی مردم در تصمیم‌گیری‌ها براساس توانمندی‌هایشان داشته باشند.

خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار