رئیس مجلس دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

امروز باید نوجوانان هوشیاری کامل در برابر حوادث داشته باشند

کاشمر (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی گفت امروز باید نوجوانان هوشیاری کامل در برابر حوادث داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز باید نوجوانان هوشیاری کامل در برابر حوادث داشته باشند

نیما نادری در گفت و گو با پانا ضمن تسلیت ایام ماه صفر، اظهار کرد: امروزه باید نوجوان ما هوشیاری کامل از اتفاقات و حوادث کشور را داشته باشد و بداند آنهایی که قرآن و اسم ائمه اطهار یا تمثال مبارک شهدا را به آتش می کشند جمعی معترض نیستند، بلکه آشوبگر هستند که قصدشان فقط ایجاد رعب و حشت است.

وی افزود: اعتراض حق مردم کشورهاست، امّا اعتراضات چند روز اخیر بر این دلالت می کند که حامیانی همچون آمریکا و اسرائیل پشت این نا آرامی ها هستند.

نادری در ادامه بیان کرد: امروزه خواسته ما از دانش آموزان این است که در فضای مجازی و حقیقی جهاد تبیین کنند، واقعیت این اتفاقات چند روزه را به مردم نشان دهند. جهاد تبیین به این معناست که در برابر حرکات گمراه کننده دشمن که از همه طرف است همانند یک چراغ مسیر خودمان و دیگران را روشن کنیم.

رئیس مجلس دانش آموزی خراسان رضوی بیان کرد: مردم ایران همیشه در تمام عرصه ها حضور داشته اند و با آگاهی خود از گسترش ناآرامی ها جلوگیری کردند. از همه جوانان و نوجوانان انتظار می رود که همراه با خانواده های خود در راهپیمایی هایی که در پاسخ به هنجارشکنان برگزار می شود، شرکت کنند. دشمنان ایران و ایرانی بدانند که صحبت های برخی مبنی بر تجزیه طلبی و کشت و کشتار یاوه ای بیشتر نیست و بدانند که مردم ایران مانند آن روزهای سخت جنگ، پشت رهبری ایستاده اند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار