معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خلیل آباد:

پروژه مهر تجلی حرکت جهادی مجموعه آموزش و پرورش است

خلیل آباد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت پروژه مهر تجلی حرکت جهادی مجموعه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر تجلی حرکت جهادی مجموعه آموزش و پرورش است

جواد بدیع زادگان در گفت و گو با پانا گفت: پروژه مهر نماد و تجلی حرکت جهادی کادر اداری ادارات آموزش و پرورش، مدیران، معاونین و تمامی همکاران مدارس در روزهای منتهی به مهر ماه و شروع سال تحصیلی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد ادامه داد: فعالیت مستمر و مداوم در ساحت های مختلف که در نهایت مهری پربار و با نشاط را برای دانش آموزان عزیز در پی خواهد داشت و همچنین تقارن با شکوه آغاز فصل علم و معرفت با هفته دفاع مقدس که یکی از نقاط عطف جامعه ما محسوب می‌شود می‌تواند بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مدرسه و دانشگاه برای کسانی باشد که جویای کشف و کسب آموزه‌های عمیق انسانی و معرفتی و الهی هستند.

بدیع زادگان اظهار کرد: شهریور ۱۴۰۱، شهریوری متفاوت و پرکار برای تمام مجموعه آموزش و پرورش خلیل آباد بود که بعد از حدود سی و یک ماه شرایط کرونایی و دو مهر متفاوت کار دو چندان و سنگینی را برای تمامی مسئولین ، مدیران و کادر مدارس به همراه داشت و با فعالیت جهادی تمامی دست اندرکاران امر به بهترین نحو ممکن به پایان رسیده و آماده ایم تا در شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ که با نام مهر حسینی، نوجوانان رضوی نامگذاری شده است شروعی پربار داشته باشیم تا به مرور تخریب ها و صدمات ایام کرونا به حوزه آموزش و پرورش را به حداقل برسانیم. طبیعتا در این راه به همراهی تمامی نهادها و خانواده ها نیاز خواهیم داشت تا آغاز سال تحصیلی که آغاز تجربه های تازه ، دوستی های تازه و خاطرات متفاوت هست را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار