با حضور آیت الله مکارم شیرازی آیین خشت گذاری فاز دوم بنیاد نیکوکاری اکبر ابراهیمی در دماوند انجام شد

خبرگزاری پانا: آیین خشت گذاری فاز دوم و افتتاح رسمی بنیاد نیکوکاری حاج علی اکبر ابراهیمی روز پنج شنبه مورخ 21/6/92 در شهرستان دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مراسم خشت گذاری فاز دوم و افتتاح رسمی بنیاد فرهنگی - نیکوکاری حاج اکبر به ابراهیمی در شهرستان دماوند با حضور مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت "آیت الله مکارم شیرازی"، مسئولان مجمع خیرین کشور و تهران، روحانیون و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد.
در ابتدای این آیین حجت الاسلام و المسلمین"محمد علاءالدینی" امام جمعه شهر دماوند ضمن گرامیداشت دهه کرامت، حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی را به شهرستان دماوند و در جمع خیرین این شهرستان موجب خیر و برکت دانست و افزود: شهرستان دماوند را می توان با داشتن 600 شهید، یک هزار جانباز و یکصد آزاده، دو حوزه علمیه امام صادق (ع) و امام حسن مجتبی (ع)، بیش از 200 طلبه برادر و 60 طلبه خواهر و نیز وجود 80 روحانی ثابت در شرق استان تهران، به عنوان منطقه ای مذهبی دانست.
در ادامه رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تمجید از فعالیت " اكبر ابراهیمی" خیر نیک اندیش گفت: كارهای نیكوكارانه این فرد خیّر قابل تقدیر است و خدمات مناسبی به كودكان ارائه كرده است.
محمدرضا حافظی افزود: این خیر برای رضایت خداوند به كمك كودكان بی سرپرست شتافته كه این خدمات نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.
در حاشیه این مراسم تعدادی از كودكانی كه در این مجتمع زندگی می كنند سرودی در وصف حضرت ثامن الحج علی ابن موسی الرضا(ع) اجرا كردند و به مناسبت 21 شهریورماه افتتاح رسمی این مجتمع 21 شاخه گل به مقامات شركت كننده در این مراسم اهدا كردند.
گفتنی است در این مراسم مهندس "محمد حسین ترابی زاده" معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس "علی نبیان" مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، سید علی یزدیخواه مدیر کل آموزش و پرورش شهرتهران نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار