‌دبیرخانه کشوری فعالیت‌های پرورشی اعلام کرد:

چهارمحال و بختیاری؛ رتبه اول کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی

شهرکرد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه اول این استان در ارزیابی قطب‌های پنج‌گانه گروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
چهارمحال و بختیاری؛ رتبه اول کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی

غلامعلی خدیبی با اعلام این خبر افزود: در ارزیابی نهایی دبیرخانه گروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی واقع در استان بوشهر، قطب 2 کشوری رتبه اول را به‌دست آورد که استان چهارمحال و بختیاری نیز در این قطب قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی به‌عنوان رسالت اصلی آموزش و پرورش در کنار فعالیت‌های آموزشی موجب حفظ فرزندان ایران عزیز از هجمه همه‌جانبه دشمنان فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی ما در فضای مجازی و حقیقی می‌شود.

خدیبی افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تمامی سعی و همت خود را در راستای احیای ساحت‌های 6 گانه مورد تاکید در سند تحول بنیادین به‌کار بسته و کسب رتبه اول در کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی گویای همین نکته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران حوزه معاونت پرورشی در کسب این رتبه ابراز امیدواری کرد: تلاش مضاعف نیروهای پرورشی در ادارت و سطح مدارس مناطق 17 گانه منجر به رسیدن دانش‌آموزان به قله‌های تعالی در فرهنگ، تربیت و هنر شود.

خبرنگار: عقیل اروجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار