یارمحمدی: پیگیر ارزیابی عملکرد مدارس در رابطه با فعالیت های پرورشی هستیم

تهران (پانا) - یارمحمدی در جلسه شورای پرورشی بر صدور کارنامه پرورشی برای دانش آموزان توسط مدیران مدارس برای مشخص شدن وضعیت آنان از لحاظ مشارکت در فعالیت های فوق برنامه، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی: پیگیر ارزیابی عملکرد مدارس در رابطه با فعالیت های پرورشی هستیم

جلسه شورای پرورشی منطقه ۳ با حضور فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، مجتبی ولی پوری، معاونت فرهنگی و پرورشی شهر تهران، محمد رحیم، ریاست اداره پیشگیری ار آسیب های اجتماعی شهر تهران، حاجی زاده، مشاور معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و کارشناسان حوزه ی پرورشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن برهان منطقه ۳ برگزار شد.
در ابتدای جلسه یارمحمدی گزارشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه را بیان کرد و چنین گفت: ارزیابی عملکرد مدارس در رابطه با فعالیت های پرورشی از جمله کارهایی است که با با جدیت آن را پیگیری می کنیم زیرا معتقدیم بایستی میزان توجه مدیران به فعالیت های پرورشی در یک همسنجی همگانی مشخص شود.
یارمحمدی همچنین افزود: در کنار ارائه کارنامه آموزشی، یک کارنامه پرورشی هم برای دانش آموزان توسط مدارس صادر شود، تا وضعیت دانش آموزان از لحاظ مشارکت در فعالیت های فوق برنامه برای خود دانش آموز و اولیاء او مشخص شود.
سپس ولی پور ضمن تاکید برنقش مهم فعالیت های پرورشی در کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان گفت: از دو بسته تحولی در حوزه پرورشی می توان نام برد که شامل فعالیت های سازمان دانش آموزی(هر دانش آموز یک مهارت) و تشکیلات دانش آموزی پانا است، که برای عملکرد بهتر نیاز به توانمند سازی مربی و دانش آموز داریم.

در ادامه محمد رحیم، ضمن تشکر از کارشناسان حاضر در جلسه بیان کرد: دو برنامه کانون یاریگران زندگی و نماز از برنامه های مهم اداره مراقبت هستند، و مراقبت از آسیب های وظیفه و فریضه همه همکاران در بخش اداری ومدارس است. بر این اساس، دو کارشناسی مشاوره و مراقبت در کنار هم نقش آفرینی می کنند. در جهت اجرای هرچه بهتر این عملکرد استفاده از آموزشهای مجازی، توانمند سازی و تاکید بر مدیریت عملکرد و تاب آوری اهمیت ویژه ای دارند.
در پایان جلسه هم از نفرات برتر مسابقات قرآن، نهج البلاغه و درسهایی از قرآن و همچنین از کارشناس قرآن، نماز و عترت منطقه تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار