معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

کسب رتبه سوم ارزیابی گروههای آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح کشور

بجنورد (پانا ) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از کسب رتبه سوم ارزیابی گروه های آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم ارزیابی گروههای آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در سطح کشور

محمد اکرامی فر در این خصوص بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در این معاونت و همکاری گروههای آموزشی، کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی شهرستانهای استان طبق اعلام دبیرخانه این فعالیت ها در استان اصفهان، خراسان شمالی رتبه سوم فعالیت ها را کسب کرد.

وی افزود: شهرستانهای تهران و استان بوشهر نیز حائز رتبه اول و دوم شدند. همچنین در این ارزیابی استانهای سیستان و بلوچستان، زنجان و گیلان شایسته تقدیر شناخته شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: ضمن تشکر از فعالیت های خوب و ارزنده کلیه همکاران حوزه پرورشی و سرگروههای فعال در ابتدای شروع سال تحصیلی در شهرستانها و مناطق ما در تمام شهرستانها یک همکار علاقمند و فعال به عنوان سرگروه آموزشی فعالیت های پرورشی به مرکز استان معرفی شده که در سال جاری جناب آقای میثم بهاری به عنوان سرگروه استان ابلاغ دریافت کرده و در بازدیدها و فعالیت های مربوطه کمک حال فعالیت های پرورشی استان و شهرستانها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار