برگزاری قرارگاه جوانی جمعیت در آموزش و پرورش پاکدشت

پاکدشت (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان‌ در نشست قرارگاه جوانی جمعیت در آموزش و پرورش پاکدشت، گفت تغییر سرفصل‌های کتب درسی و آموزش‌های خانواده به دانش‌آموزان و اولیا می‌تواند در نرخ باروری و رشد جمعیت تاثیرگذار باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری قرارگاه جوانی جمعیت در آموزش و پرورش پاکدشت

قرارگاه جوانی جمعیت، به همت واحد بهداشت و سلامت اداره آموزش و پرورش پاکدشت، با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، مدیر شبکه بهداشت و دیگر اعضای کمیته قرارگاه جوانی جمعیت، در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

سیداصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، ضمن خوشامدگویی به مهمانان این برنامه گفت: این‌چنین نشست‌هایی، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و لزوم اجرای قانون جوانی جمعیت و صیانت از خانواده در راستای افزایش نرخ رشد و جایگزینی جمعیت طی سال جاری تشکیل می‌شود که آموزش و پرورش می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین ارگان‌ها در بهبود وضعیت آموزش برای افزایش نرخ باروری بین خانواده‌ها باشد.

همچنین رجب زینی‌وند، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، در مورد چگونگی عملکرد آموزش و پرورش در این زمینه گفت: تغییر سرفصل‌ها و محتوای آموزشی در کتب درسی و همچنین آموزش‌هایی توسط معلمان و دبیران در ساعات پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی، با توجه به سبک زندگی اسلامی-ایرانی به دانش‌آموزان داده شود. همچنین تربیت و جذب نیروی انسانی توانمند و متعهد برای درس مدیریت خانواده و سبک زندگی می‌تواند کمک‌کننده باشد.

زینی‌وند ادامه داد: کلاس‌های آموزش و مهارت‌های تربیتی دوران بلوغ و ازدواج از طریق آموزش مستمر به اولیا و کارکنان و دانش‌آموزان دختر پایه هفتم و دانش‌آموزان پسر در پایه دهم، آموزش متناسب با سن دانش‌آموزان بر اساس سبک زندگی اسلامی-ایرانی به صورت حضوری برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار