تاثیر تعامل مشترک دو نهاد آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست در محیط زندگی

اردبیل (پانا) - معاون متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت تعامل مشترک دو نهاد آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست می‌تواند در حفاظت از محیط زندگی ما موثر باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر تعامل مشترک دو نهاد آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست در محیط زندگی

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست در جامعه با شروع از آموزش های مدرسه ای گفت: می توانیم در چارچوب تفاهم‌نامه در آینده ای نزدیک فعالیت‌هایی در حوزه توانمندسازی حرفه‌ای همکاران در بخش آموزش‌های حفظ محیط زیست داشته باشیم.

وی افزود: فرهنگ سازی در جامعه باید توسط معلمان و دانش آموزان به عنوان سفیران حفاظت از محیط وی افزود: آموزش های مدرسه ای ما باید برای زندگی اجتماعی و حفاظت از زمین پاک و هوای پاک کمک کننده باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان همچنین از برگزاری کارگاه‌های مشترک دو حوزه با محوریت کتاب درسی " انسان و محیط زیست" در طول سال تحصیلی جدید خبر داد.‌

حسن قاسم پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هم با اشاره به اهمیت ارتقای فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان گفت: درس انسان و محیط زیست یکی از مهمترین مباحث آموزشی محیط زیست است که در همین ارتباط دوره های آموزشی ویژه مدرسان این حوزه با هدف افزایش اطلاعات و آگاهی های مربیان با میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار خواهد شد.

در حاشیه این نشست از یگانه فرخ نهاد، دبیر منتخب کشوری هجدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس "کتاب انسان و محیط زیست" تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار