مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی شرکت کردند

یاسوج (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی شرکت کردند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ میکائیل باقری در آیین افتتاحیه مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از دانش‌آ‌موزان در مرحله آموزشگاهی این مسابقات شرکت کردند.

باقری خاطرنشان کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

باقری بیان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در 2 بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام، تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

محمد جمالی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری، تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار