مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

همکاران در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک رتبه‌بندی اقدام کنند

لزوم درایت مسئولین آموزش و پرورش در برابر ناملایماتی‌های رسانه‌های معاند

تبریز (پانا)- علیرضا صیادی با شرح ضرورت‌های بررسی روند پروژه مهر در خصوص بازگشایی مدارس وجود ناملایماتی از سوی رسانه‌های بیگانه را عنوان کرد و راه حل آن را درایت مسئولین آموزش و پرورش برشمرد‌ و از همکاران فرهنگی استان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک رتبه‌بندی خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاران در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک رتبه‌بندی اقدام کنند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه بررسی روند پروژه مهر گفت: مطالب و موارد شاخص پروژه مهر با جدیت مورد بررسی قرار گرفته و علی‌الظاهر رشد قابل قبولی داشته است که از همکاران خود سپاسگزاریم، مسائل گوناگونی در حوزه کلاس بندی، نیروی انسانی، رتبه بندی و توزیع کتاب حائز اهمیت است که باید به آنها توجه داشت.

وی افزود: ثبت نهایی کتب درسی باید به موقع اتفاق بیفتد تا از استان‌های دیگر عقب نمانیم، خداوند را شاکریم که همه مسائل مختص به استان به درستی پیش می‌روند؛ طبق دستور وزیر آموزش و پرورش از ۱۴ شهریور تا هفته اول مهر امورات مربوط به پروژه مهر توسط اعضای اداره کل و معاونین مورد بررسی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود مسئولان و مدیران استانی در این امر شرکت داشته باشند.

علیرضا صیادی در رابطه با رتبه‌بندی معلمان نیز شرح داد: خواهشمان این است که همکاران محترم ورود پیدا کنند تا معلمان حضور یابند چراکه عدم حضور به منزله انصراف است و تقاضا پس از اتمام مدت معین توام با برخورد اداری خواهد بود و عدم مراجعه به معنای انصراف است که مسیولیت آن بر عهده خود عزیزان خواهد بود. بازدید از مدارس مختلف توسط روسای نواحی و مناطق استان باید اتفاق بیفتد که این امر نیازمند همراهی مدیران نواحی و مدارس است و نکات مورد غفلت باید توسط کارشناسان ادارات مور دیررسی قرار گیرد.

وی افزود: ابلاغ کلاس بندی ها باید اتفاق بیفتد و اضافه تدریسی های بازنشستگان در این راستا بررسی شود، با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس پروتکل های دوره کرونا باید همچنان ادامه دار باشد و تمهید مقدمات برای مسائل بهداشتی فراموش نشود و از بستر شاد نیز در کنار آموزش های حضوری استفاده کنیمو مسلما یکسری ناملایمات از سوی رسانه‌های معاند برای بازگشایی وجود خواهد داشت ولی با درایت همکاران آموزش و پرورش این ناملایمات خنثی خواهد گشت.

صیادی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مازاد باید ساماندهی شوند، دقت نظر همکاران در رابطه با رتبه بندی، کتب درسی و کلاس بندی نباید فراموش شود.

دانش‌‌آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار