بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم دوره ابتدایی است

مشهد (پانا) - ریاست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ رضوی اعلام کرد بیشترین نیاز آموزش و پرورش در حال حاضر معلم دوره ابتدایی است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم دوره ابتدایی است

محمدرضا دیمه کار گفت: امسال با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تابستان برنامه های جبرانی برای دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ رشته ابتدایی برگزار کردیم. به دلیل این که بیشترین نیاز آموزش و پرورش در حال حاضر معلمان دوره ابتدایی هستند.

با برنامه ریزی که صورت گرفته و کمکی که خود دانشجویان داشتند در تابستان امسال برنامه آموزشی و فرهنگی و اعتقادی را برگزار کردیم که بخشی از مشکلات آموزشی را به وسیله ارائه واحدهای رسمی در دانشگاه برطرف کردیم. بخش دیگر که شامل فعالیت های مهارتی است که دانشجویان نیاز داشتند و در قالب برنامه فرهنگی و اعتقادی در حدود ۵۴ ساعت به صورت فوق‌العاده برگزار شد.

وی افزود: ما دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ را آماده می‌کنیم تا وارد عرصه آموزش و پرورش شوند تا به فرزندان عزیزمان و آموزش و پرورش کمک کنند.

وی ادامه داد: ما در گذشته با چهار ترم تحصیلی و دوره کاردانی، دانشجویان را در مدرسه به عنوان معلم وارد می کردیم. خوشبختانه در زمان جدید به دلیل وجود تکنولوژی پیشرفته که در اختیار دانشجویان است، دانشجویان می توانند با ۶ ترم به صورت حق التدریس و آزمایشی وارد عرصه آموزشی شوند.

دیمه کار ادامه داد: دانشجویان می توانند در ۲ ترم باقیمانده کسب تجربه کنند و با کمک گرفتن از معلمان باتجربه سطح خود را بالا ببرند. این موضوع فرصت خوبی برای دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش خواهد بود.

خبرنگار: محمدابراهیم خوشدوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار