سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

علم و تحصیل، همراه با معنویت و عبادت ارزشمند است

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور منطقه، گفت بر همگان لازم است تا در کنار علم و تحصیل خود، از معنویت، ارزش‌ها و اعتقادات ‌غافل نشوند؛ زیرا در قرآن کتاب مقدس دین اسلام ذکر شده است که علم و تحصیل، همراه با معنویت و عبادت ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
علم و تحصیل، همراه با معنویت و عبادت ارزشمند است

اولین آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، تاجیک معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، اعضای شورای معاونین، مدیران، دانش‌آموزان حائز رتبه و خانواده‌هایشان در تالار بزرگ لیدوما برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور منطقه بهارستان یک ضمن توجه ویژه به دانش‌‌آموزان مستعد منطقه در جهت پیشرفت شهرستان، اظهار کرد: لازم است تا به جوانان مستعد و فعال بهارستانی، ارزش و فرصت‌ درخشیدن دهیم تا از تمام ظرفیت آن‌ها برای پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

وی در ادامه خطاب به دانش‌‌آموزان حائز رتبه برتر منطقه، دین‌داری را مهم‌ترین اصل در کنار علم و تحصیل عنوان کرد و گفت: بر همگان لازم است تا در کنار علم و تحصیل خود، از معنویت، ارزش‌ها، اعتقادات و ... غافل نشوید؛ زیرا در قرآن کتاب مقدس دین اسلام ذکر شده است که علم و تحصیل، همراه با معنویت و عبادت ارزشمند است.

حجت‌الاسلام نورپور در ادامه گفت: اگر اکنون به چنین جایگاه موفقیت‌آمیزی در زندگی خود رسیده‌اید، از برکات زحمات پدر و مادر و معلمان شما است که تمام وجود خود را برای آموزش و پرورش شما صرف کردند و لازم است تا از این عزیزان، قدردانی کنید.

در ادامه مراسم، آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تبریک به دانش‌‌آموزان حائز رتبه و خانواده‌هایشان، اصل ایمان را علم دانست و گفت: مهمترین مسئله‌ای که هر دانشجو باید به آن توجه کند، اصل ایمان است؛ زیرا علم دانشجو زمانی ارزش دارد که تنها با خدا همراه باشد، در این صورت هرگز در مسیر لغزش و انحرافات کشیده نمی‌شود.

وی در ادامه کسب علم بر همگان را واجب دانست و افزود: علم و ثروت در کنار یکدیگر ارزش پیدا می‌کنند؛ بنابراین از روز اول شروع تحصیل در دانشگاه، درس را به طوری فرا بگیرید که همان لحظه بتوانید به نحو احسن به دیگران آموزش دهید.

همچنین او در پایان برنامه‌ریزی در زندگی را مهم‌ترین شرط برای موفقیت در درجات بالاتر دانست و افزود: از اکنون تا بعد، تنها زمانی می‌توانید به موفقیت‌های بزرگتر دست پیدا کنید که بتوانید کارهایتان را با برنامه‌ریزی و به خوبی پیش ببرید.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رتبه‌های برتر کنکور منطقه بهارستان یک تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار