مدیرکل آموزش و پرورش البرز در دیدار با دانش‌آموز رتبه دو کنکور ریاضی:

حمایت از قله‌های پرافتخار دانش‌آموزی وظیفه آموزش و پرورش است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در دیدار با دانش‌آموز البرزی حائز رتبه دو کنکور سراسری ریاضی گفت حمایت از قله‌های پر افتخار دانش‌آموزی وظیفه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از قله‌های پرافتخار دانش‌آموزی وظیفه آموزش و پرورش است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه دیدار و تجلیل از دانش آموز البرزی حائز رتبه برتر کنکور سراسری ریاضی عنوان کرد: با کمال مسرت و خوشحالی اطلاع پیدا کردیم که تعدادی از دانش آموزان استانمان توفیقات بسیاری در کنکور سراسری امسال کسب کردند؛ همچنین رتبه دو کنکور سراسری ریاضی را مسیحا باقری، دانش آموز تلاشگر و لایق دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی ۳ کسب کرد.

وی افزود: دانش آموز مسیحا باقری پیش از این نیز موفق به افتخارآفرینی و کسب مدال برنز در جشنواره المپیاد ریاضی نوجوانان کشور شده بود. این توفیقات همه و همه به وسیله تلاش روزافزون و قابل تقدیر این دانش آموز و پشتیبانی خانواده و دبیران وی میسر شد. همچنین اطلاع پیدا کردیم که دانش آموزمان در این مسیر از هیچ آموزشگاه یا موسسه کنکور استفاده ای نداشته است و این موفقیت ارزنده تمام و کمال نتیجه تلاش و زحمات بی دریغ خودش بوده است.

حجرگشت با اشاره به خدمات مجموعه آموزش و پرورش در زمینه رشد و بالندگی نخبگان کشور اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش ضمن اینکه مقدمات لازم را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان و تربیت نخبگان جوان فراهم می‌کند، از طرفی وظیفه دارد از دانش آموزانی که به عنوان قله های پرافتخار در رشته ها و زمینه های مختلف شناخته می شوند تقدیر و پشتیبانی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان ضمن تقدیر از اهالی رسانه استان البرز به پاس پوشش این رخداد علمی یادآوری کرد: نمایش موفقیت ها و توانمندی های دانش آموزان نخبه و تلاشگر اصل بزرگی است که خوشبختانه این روزها به لطف خبرنگاران و اهالی رسانه به عرصه اجرا رسیده است. امید است این آینده سازان که ارزش ها و سرمایه های اصلی این کشور محسوب می شوند با حمایت و پشتیبانی مجموعه آموزش و پرورش به درجات عالی برسند و شاهد افتخارآفرینی روزافزون آنها باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار از دانش آموز مسیحا باقری رتبه دو کنکور ریاضی سراسری و خانواده وی تقدیر و تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار