افتتاح اولین هتل ۵ ستاره در اردبیل

اردبیل (پانا) - اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین هتل ۵ ستاره در اردبیل

به‌مناسبت هفته دولت و با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از هتل ۵ ستاره یاکاموز در شهرستان اردبیل آغاز شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین آغاز بهره‌برداری رسمی از این هتل ۵ ستاره بیان کرد: با اقدام دولت در واکسیناسیون عمومی، جان بیش از ۷۰۰ نفر که روزانه بر اثر کرونا از دنیا می‌رفتند، نجات یافته و همچنین با این واکسیناسیون، کشور از وضعیت نیمه‌تعطیل خارج شد.

وی افزود: در کنار مشکلات تحریم، رئیس جمهور به ۳۱ استان سفر کرده و چرخه تولید فعال شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر در کل کشور و همچنین استان اردبیل شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف هستیم که در سایه تلاش و همدلی اجرا شده است.

اسماعیلی ادامه داد: تاریخ اردبیل درخشان و باشکوه است و تمدن اسلامی تشکیل‌یافته توسط صفویان در این دیار، باعث بیرون راندن استعمارگران از کشور شد.

وی تصریح کرد: اردبیل با آن پیشینه تاریخی و تمدن‌ساز، هم‌اکنون با نقطه مطلوب پیشرفت فاصله دارد که در حال حاضر مدیران در سطوح مختلف مشغول کار مجاهدانه برای پیشرفت همه‌جانبه که حق استان است، تلاش می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحول، محور فعالیت‌های دولت است و در بازه زمانی فعالیت، دولت با برنامه‌ریزی در راستای تحول اقدام می‌کند.

اسماعیلی بیان کرد: مرکز رصد برنامه‌های تحول‌آفرین در نهاد ریاست جمهوری راه‌اندازی شده و با توجه به این‌که گام‌های تحولی جز با برنامه‌ریزی تحقق نخواهد یافت و لازم است مبنای همه فعالیت‌های تحولی با برنامه‌ریزی باشد.

وی اظهار کرد: مشکلات بزرگی که در غرب در حوزه‌های فرهنگی اتفاق افتاده، ناشی از بی‌توجهی به حوزه فرهنگ بوده و لازم است همه اقدامات عمرانی اعم از احداث مسکن و حتی اجرای جاده‌ها پیوست فرهنگی داشته باشد.

هتل ۵ ستاره یاکاموز، اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل بوده و دارای ۱۲ طبقه با ۶۰ اتاق و ۱۵۰ تخت است که با تخت اضافه ظرفیت پذیرش ۲۱۰ نفر را دارد و استخر، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن‌های پذیرایی چندمنظوره، سالن سینما و... از جمله امکانات این هتل هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در آیین کلنگ‌زنی یک هزار واحد مسکونی در اردبیل گفت: در حال حاضر کل کشور به تدریج تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: سازندگی و کار جهادی مربوط به عرصه مدیریت است و هم‌ اکنون شاهد تحولات اساسی در کشور هستیم و امید می‌رود اقدامات به عمل آمده ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلات و موانعی وجود دارد که با هدف بدخواهی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است که خوشبختانه در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده اقدامات خوبی در حال اجراست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه رایزنی‌ها و اقدامات لازم برای افتتاح پروژه‌ها آغاز شده است، گفت: در استان اردبیل امروز چندمین پروژه است که در خدمت استاندار اردبیل برای افتتاح یا آغاز فرآیند اجرایی آن حاضر شدیم که مهم‌ترین آن طرح اقدام مسکن است که احداث یک هزار واحد در یکی از مناطق اردبیل آغاز می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: این کار بزرگ حتما تاثیر مثبتی به دنبال خواهد داشت و این نگاه متعالی دولت را می‌رساند که مسکن‌های جدید در مکان‌های مناسب برای افراد پیش‌بینی ‌شود.

وی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در استان اردبیل گفت: در سفر آقای رئیس‌جمهور و هیات دولت پروژه‌های خوبی داشتیم که مهم‌ترین آن تالار مرکزی شهر اردبیل است که در این سفر نزدیک 200 میلیارد تومان اعتبار گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نیازمندی‌های فرهنگی استان را هم برطرف کنیم، با اشاره به گفت و گوهای خود با استاندار اردبیل گفت: قرار شد زمینه‌های اجرای کار در همین روزهای آینده آغاز شود.

اسماعیلی با اشاره به بازدید خود از روستای قرآنی سوها در شهرستان نمین گفت: فضای بسیار خوبی در این روستا وجود داشت و همه حافظان و قاریان قرآن این روستا را عضو صندوق اعتباری هنر کردیم.

وی همچنین درجمع قاریان و حافظان قرآن اردبیلی گفت: حضور در تمام نقاط کشور به جای تمرکز در یک نقطه هدف مهم دولت است و حضور آیت الله رییسی در 31 استان کشور در طول این مدت نمود کامل این امر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اتکا به نهضت کربلا امروز به برکت حضور مردم رقم خورده و امروز مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری آیت الله رئیسی طی می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال حل تمامی مشکلات مردم هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای خدمت به مردم دست یابیم و موانع موجود را از سر راه برداریم.

اسماعیلی اظهارکرد: به برکت حضور مردم و با اتکا به نهضت کربلا می‌توانیم به تمامی اهداف خود در راستای پیروزی و موفقیت دست یابیم.

وی افزود: تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای سوها نمین با عضویت در صندوق هنر می‌توانند از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل گلزار شهدای نیارق در دستور کار است‌، گفت: خدمت‌رسانی به روستاها و مردم با کمک دستگاه‌های مرتبط و وزیران در دستور کار است و تمام تلاش ما این است تا این رسالت را با جدیت ادامه دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاری نیز برطرف شده است، اضافه کرد: تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار