ریشه فرهنگی در کشور موجب ناکامی توطئه های دشمنان شده است

اردبیل (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ریشه مستحکم فرهنگ در کشور تمامی توطئه های دشمنان را در طول انقلاب ناکام گذاشته است.

کد مطلب: ۹۵۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ریشه فرهنگی در کشور موجب ناکامی توطئه های دشمنان شده است

سید عباس صالحی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل تصریح کرد: پیمایش‌های دقیق علمی نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران همچنان اعتقاد ریشه‌دار به فرهنگ دینی داشته و عاشق ( اهل بیت) هستند، آنها عاشق وطن خود و یکپارچگی ملی بوده و به فرهنگ انقلابی همچنان وفادارند.

او با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول سالیان گذشته علیه نظام اسلامی بویژه در سال‌های اخیر گفت: هر یک از این دسیسه‌ها برای هر دولتی ضربه ویران کننده محسوب می‌شد اما نظام اسلامی و مردم انقلابی با اتکا و اعتقاد ریشه‌ای به فرهنگ دینی ، فرهنگ ملی و فرهنگ انقلابی بر نقشه‌های شوم دشمنان غالب شده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استفاده از قابلیت مردمی برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگی و تقویت و ارتقای آن بهترین راهکار کاهش آسیب های اجتماعی می باشد. وی اصلی ترین دارایی ملت ایران را فرهنگ و آموزه های فرهنگ دینی عنوان کردو افزود: انسجام نهادها در حوزه فرهنگی برای صیانت از این دارایی ها ضروری است.

صالحی گفت: توجه کافی به نهاد آموزش و پرورش، حوزه‌های هنری و فرهنگی و استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در این راستا ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار