تامین اعتبارتکمیل پروژه راه‌آهن میانه- اردبیل

اردبیل (پانا) - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبارتکمیل پروژه راه‌آهن میانه- اردبیل

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتمام پروژه راه آهن اردبیل-میانه مطالبه مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی است، گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه نیازمند تأمین اعتبار بود که با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات مورد نیاز این پروژه تأمین شد.

وی تصریح کرد: دستور پرداخت اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی راه‌آهن اردبیل - میانه از سوی اداره نظارت ابلاغ و مقرر شد طی هفته آتی به حساب شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور واریز شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه در دوماهه گذشته ۲ هزار تن ریل مورد نیاز تأمین شده بود که با تأمین اعتبار امیدواریم روند پیشرفت این پروژه تسریع یابد.

نیکزاد با بیان اینکه پروژه ریلی اردبیل - میانه با گذشت ۲۱ سال ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا عملیات زیرسازی آبان ماه امسال و روسازی نیز در بهمن ماه سال‌جاری تکمیل شده و پروژه راه آهن اردبیل - میانه آماده بهره‌برداری شود.

وی ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس‌آباد و جمهوری آذربایجان را یادآور شد و گفت: ماده ۲۳ این پروژه نیز در حال نهایی شدن است تا ما بتوانیم از ردیف‌های ملی برای این پروژه اعتباری را تخصیص بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار