معاون پرورشی و فرهنگی در نشست هم‌اندیشی حوزه پرورشی آموزش و پرورش البرز:

مهمترین سرمایه‌گذاری در عالم تربیت است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در نشست هم‌اندیشی کارشناسان و کارشناس مسئولان حوزه پرورشی استان البرز، مهمترین سرمایه‌گذاری در عالم را تربیت دانست .

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین سرمایه‌گذاری در عالم تربیت است

نشست هم اندیشی کارشناس و کارشناس مسئولانه حوزه پرورشی آموزش و پرورش استان البرز با هدف تبیین تشریح و همفکری برای اجرای برنامه ها و فعالیت های سال تحصیلی پیش رو در اردوگاه دشت بهشت محمدشهر برگزار شد.

سردار فتح اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در این نشست مهمترین سرمایه گذاری در عالم را تربیت دانست و افزود: هدایت کشتی پرورشی بر عهده ما است و اگر آموزش ها بدون جهت‌دهی مسائل پرورشی و تربیتی باشد، آموزش ها ناقص خواهد بود.

وی گفت: میدان عمل فعالیت‌های تربیتی مدرسه است و تمامی برنامه ها باید در راستای شناسایی استعدادها و به ثمر رساندن این استعدادها انجام شود.

فتح الهی در پایان اضافه کرد: راهبردهای حوزه پرورشی در قالب هفت طرح در سال تحصیلی آینده به اجرا در خواهد آمد که از مهمترین آنها توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی، مدرسه امن، تشکیلات سازی در مدرسه، کارگاه های ارتباط موثر و برگزاری سفرهای تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار