معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در گفت‌و‌گو با پانا:

وظیفه ما جذب دانش‌آموز و فراهم کردن زمینه شناخت و بارورکردن استعدادهای آن‌هاست

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد وظیفه خود را جذب دانش‌آموزان دانست و به فراهم‌کردن زمینه شناخت و بارور کردن استعدادها و علاقه‌های دانش‌آموزان نیز تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ما جذب دانش‌آموز و فراهم کردن زمینه شناخت و بارورکردن استعدادهای آن‌هاست

مهدی خلیلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 6 در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «ما در آموزش و پرورش به مسابقات به عنوان یک انتخاب و کنار زدن افرادی که امتیازهایی را ندارند نگاه نمی‌کنیم، بلکه نگاه ما به مسابقات در آموزش و پرورش به عنوان یک فرآیند تربیتی است. یعنی وظیفه ما جذب دانش‌آموز و فراهم‌کردن زمینه شناخت و بارورکردن استعدادها و علاقه‌های آنها است. با این نگاه ممکن است مسابقات ما برای دانش‌آموزی، اساسا نقطه شروع باشد.»

وی ادامه داد: «کار ما این خواهد بود که زمینه شناخت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان عزیز را فراهم کنیم. دانش‌آموزان با مشارکت در این فرآیندها، ضمن شناخت استعدادها و علاقه‌های خودشان، انگیزه پیدا می‌کنند که در جریان یادگیری هنرهای مختلف قرار بگیرند و توانایی‌های خودشان را در ارتباط با دوستان و هم سن و سالان خود و هنرمندان دیگر بسنجند و خودشان را آماده حضور در اجتماع کنند.»

خلیلی در پایان تصریح کرد: «میزان حضور دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری در ناحیه 6 رقم بسیار قابل ملاحظه و البته افتخارآمیزی است. در مرحله آموزشگاهی 34 هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که این رقم، یعنی حدود 50 درصد جمعیت دانش‌آموزی ناحیه، واقعا بزرگ و قابل توجه است. ما امیدواریم که روزی این درصد به ۱۰۰ برسد و شاهد شرکت همه عزیزان در حداقل یکی از رشته‌های فرهنگی هنری باشیم.»

خبرنگار: ستاره خزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار