مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان:

عمده توجه قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان معطوف به سیستان و بلوچستان است

زاهدان (پانا) - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان در همایش معلم سازنده گفت در یکسال گذشته که قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان شکل گرفت، عمده توجه آن معطوف به استان سیستان و بلوچستان بوده است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
عمده توجه قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان معطوف به سیستان و بلوچستان است

علیرضا راشکی در همایش معلم سازنده که با حضور بیش از ۳۰۰ معلم استان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت احساس وظیفه می کند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کالبد جامعه روح می دهد، افزود: در مهرماه آموزش و پرورش در صدر اخبار کشور قرار می گیرد و این نشان دهنده جایگاه واقعی معلمان در جامعه است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنیاد برکت در قالب نهضت مدرسه سازی بیشترین تعداد مدرسه را در سطح استان به نسبت کشور ساخته است.
راشکی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات بنیاد برکت به جمع آوری مدارس کانکسی در استان اختصاص یافته است، گفت: در یکسال گذشته که قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان شکل گرفت، عمده توجه آن معطوف به استان سیستان و بلوچستان بوده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش فرا بخشی است و تقریبا تمامی آحاد جامعه با مدرسه در ارتباط هستند، تصریح کرد: همه به اندازه بضاعت خود باید به آموزش و پرورش کمک کنند.
راشکی ضمن قدردانی از اقدامات گروه های جهادی در سیستان و بلوچستان گفت: آنچه سیستان و بلوچستان را نجات خواهد داد خیزش تفکر جهادی در درون استان است که با استفاده از تجربیات سایر گروه های جهادی باید انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ روند توسعه در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری روی ریل توسعه است، اما سرعت توسعه کافی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار