مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

درس های تربیتی قیام عاشورا را در کلاس ها نهادینه کنیم

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در مراسم شب تاسوعای حسینی در هیئت فرهنگیان و در جمع عزاداران حسینی در سخنانی گفت: درس های تربیتی قیام عاشورا را در کلاس های درس نهادینه کنیم.

کد مطلب: ۱۲۹۹۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
درس های تربیتی قیام عاشورا را در کلاس ها نهادینه کنیم

سعید تاج محمدی گفت: درس مهم قیام عاشورا، جدی بودن اقامه ی دین است، سیدالشهدا (ع) خودش و همه خانواده اش را فدای دین و مسیر حق کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر ادامه داد: در ارائه دین به دانش آموزان در نظام تربیتی نباید این مفهوم متعالی را که هدف خلقت است صرفاً در مناسک و آداب مختصری خلاصه کنیم بلکه باید در مجموع اقدامات تربیتی ما در مدارس، شاکله ی اصلی و جان مایه همه اقدامات و برنامه ها، مبانی دینی باشد.

وجود سه هیئت از آموزش و پرورش، کاشمر

وی از همه دست اندرکاران هیئات عزاداری آموزش و پرورش تشکر کرد و تاکید کرد: امسال سه هیئت یعنی هیئت نوجوانان پسر در کانون لقمان، هیئت دختران در کانون عاطفه و هیئت فرهنگیان در مدرسه زنده جانی با شکوه خاصی برگزار شد که از خدا می خواهیم برکت و نور این عزاداری ها را در مسیر تعلیم و تربیت این شهر جاری و ساری کند.

مراسم سوگواری دهه اول محرم هیئت عزاداری فرهنگیان شهرستان کاشمر با حضور فرهنگیان و عموم مردم در آموزشگاه زنده جانی در حال بر گزاری است.

و قرائت زیارت عاشورا، مرثیه خوانی، سخنرانی و ذکر مصیبت از جمله برنامه های معنوی این مراسم می باشد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار