جلسه برنامه ریزی هیئت قرآن وعترت فرهنگیان کاشمربرگزار شد

کاشمر(پانا)- جلسه هم اندیشی اقدامات هیئت فرهنگیان در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(‌ع)در دهه اول محرم با توجه به شیوع ویروس ‏کرونا درسالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزارشد.‏

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه برنامه ریزی هیئت قرآن وعترت فرهنگیان کاشمربرگزار شد

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: به سهم خودم از همه کسانی که فعالیت های یدی و مالی و.... انجام داده و بعضا گمنام با هر دید و نگاهی به مجالس ابا عبدالله ورود کرده اند قدردانی می کنم، قطعا اگر شور و اشتیاق و عشق به امام حسین علیه السلام نباشد این مجالس پا نمی گیرد.

طاهریان گفت : امام حسین نه فقط برای شیعیان بلکه برای همه مسلمانان و انسانها یک سرمشق و الگو است و در تاریخ داریم که افرادی که خود را برای حق فدا کرده و یا به مشکل و مرارت افتاده اند تصریح کردند که مگر ما از امام حسین بالاتریم؟ او برای حق جان و مال و همه هستی خود را از دست داد و این مشقت و سختی که ما متحمل می شویم در مقابل آن ناچیز است.

مدیر آموزش و پرورش تاکید کرد: بدون شک برگزاری مراسم عاشورا و دهه محرم بسیار مهم و ارزشمند است ولی در سال جاری با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده و در تاریخ بی نظیرو حداقل در قرن اخیر بی سابقه است، باید با اندیشه و در نظر گرفتن کرامت انسان تصمیم گرفت.

طاهریان ادامه داد: ما مانند روال هرساله دور هم جمع شده ایم تا در خصوص برنامه ریزی دهه محرم تصمیم بگیریم که امسال چه کاری انجام شود و هر کدام چه مسئولیتی در دستگاه امام حسین (ع) به عهده بگیریم، عده ای از دوستان و همکاران ما سالهاست که این جمع را به وجود آورده و اداره می کنند وامسال باید با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط آن تصمیم بگیریم.

سپس حسن رمضانی معاون پرورشی وتربیت بدنی با قرائت دستورالعمل ستاد کرونا درخواست کرد که افراد حاضر در جلسه به صورت شفاف نظر خود را بیان کنند و مسئولیتی را که می توانند بر عهده بگیرند را اعلام کنند.

افراد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه خود پرداخته و مکان های مناسب با دستوالعمل های ستاد وپیشنهادات حود را ارائه کردند و مقرر شد که در جلسه بعد که با حضور افرادی که در سالهای اخیر به صورت منظم با هیئت همکاری داشته اند تصمیم نهایی گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار