رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌ شرقی:

رسانه‌ها مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه هستند

تبریز (پانا) - رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌ شرقی رسالت رسانه‌ها را مطالبه‌گری دانست و رسانه‌ها را مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه خواند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه هستند

نشست خبری رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با شعار امسال این ستاد با عنوان" ملت حسینی، مطالبه گری آگاهانه، تبیین مجاهدانه" در تبریز برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نستوهی در این نشست اهم برنامه های این ستاد را تولید محتوا برای دهه احیا امر به معروف، گزارش گیری از ادارات و ابلاغ برنامه ها به شورا، برگزاری همایش دبیران و برگزاری جلسات هم اندیشی با نخبگان حوزه و دانشگاه اعلام کرد وگفت: امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام حسین (ع)اصلاح امت است و هدف از اصلاح در فلسفه امام حسین(ع)، هدایت انسان است. سیره عملی و الگویی اهل بیت (ع) و مهم ترین هدف قیام امام حسین (ع)، امر به معروف مسئولان بود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر هزینه جانی و حیثیتی دارد. رسالت رسانه ها در این زمینه مطالبه گری است و رسانه ها مهم ترین آمران به معروف در جامعه هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد: وظیفه این ستاد فراهم کردن زمینه امر به معروف و نهی از منکر است. حدود پنج هزار نفر در دوره های عمومی ویژه کارکنان دولت در این زمینه آموزش دیده و هزار گروه احیاگر امر به معروف با ۱۶ زمینه تخصصی برای راه اندازی گروه های جهادی تشکیل شده است.

نستوهی با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی لشکر مطالبه گری، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: خود آمر باید از نظر اخلاقی و رفتاری مشکلی نداشته و وجهه اجتماعی خوبی داشته باشد و آموزش های لازم را کسب کند.

وی گفت: شورای امر به معروف اصناف برای اولین در استان تشکیل شده و همچنین در نظارت بر اماکن و اصناف و دستگاه های اجرایی بسته های تشویقی برای اصناف اخلاق مدار در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار