رئیس اداره قرآن، عترت و نماز  شهر تهران:

برنامه‌های قرآنی در جهت تعمیق جایگاه قرآن بر اساس سند تحول بنیادین انجام می‌شود

تبریز (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز شهر تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر سراسر کشور گفت برنامه‌های قرآنی در جهت تعمیق جایگاه قرآن بر اساس سند تحول بنیادین انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های قرآنی در جهت تعمیق جایگاه قرآن بر اساس سند تحول بنیادین انجام می‌شود

مهدی نعیمی در گفت‌وگو با پانا ضمن قدردانی از عوامل برگزاری مسابقات گفت: فضای مناسبی برای دانش آموزان برای یک رقابت سالم توسط آذربایجان شرقی آماده شده است تا ضمن حضور خود از آن درس بگیرند و در کنار هم با برنامه های مشترک رفاقت قرآنی را شکل دهند.

وی افزود: همه استانها سعی کرده‌اند رتبه‌ای در مرحله کشوری داشته باشند و ما هم در شهر تهران سعی کردیم دانش آموزان حضور خوبی داشته باشند و هم نتیجه خوبی ارائه دهند. الحمدالله در بخش پسران از ۱۷ نفری که به مرحله کشوری راه یافته بودند، ۱۰ رتبه کشوری توسط استان تهران کسب شد. در دختران هم ۱۱ نفر به مرحله کشوری راه یافته اند که امیدواریم شاهد کسب رتبه های بیشتر در بخش دختران باشیم.

رئیس اداره قرآن،عترت و نماز شهر تهران گفت:هدف اصلی از برنامه‌های قرآن، عترت و نماز انس بیشتر دانش آموزان با قرآن است و تمام سعی ما این است که این برنامه ها در جهت تعمیق جایگاه قرآن بر اساس سند تحول بنیادین که یکی از ساحت های آن ساحت اعتقادی و اخلاقی اتفاق بیافتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار